خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

تقارن ۱۳ آبان و روز عاشورا نمونه عینی استکبارستیزی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۴۹

هر برنامه‌ای که عزاداری امام حسین(ع) را کمرنگ کند خلاف ضوابط آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با تقارن ۱۳ آبان و روز عاشورا نمونه عینی استکبارستیزی متجلی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی قاسمی در آستانه سالروز تاریخی ۱۳ آبان و روز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که توسط دانش‌آموزان و با شهادت این قشر به وقوع پیوست.

وی امام حسین(ع) را مظهر مبارزه با استکبار در طول تاریخ دانست و افزود: دانش‌آموزان باید بیاموزند که عشق به امام حسین(ع) در عزاداری و محافل متعلق به اهل بیت(ع) متبلور می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در مکتب امام حسین(ع) باید مبارزه با شیطان را بیاموزند، تصریح کرد: روز عاشورا تجلی مبارزه با شیطان و استکبار است.

قاسمی حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراسم عزاداری سیدالشهدا و هیئت‌های مذهبی را بهترین برنامه برای پاسداشت مبارزه با استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: تقارن عاشورا با ۱۳ آبان توفیقی است تا دانش‌آموزان مفهوم واقعی مبارزه با ظلم را احساس می‌کنند.

وی برنامه‌های آموزش و پرورش به مناسبت ۱۳ آبان را حضور و مشارکت دانش‌آموزان در هیئت‌های عزاداری با محوریت مدرسه‌ای دانست و ادامه داد: هر برنامه‌ای که عزاداری امام حسین(ع) را کمرنگ کند خلاف ضوابط آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب در این ایام بهترین درس مقاومت را از سید و سالار شهیدان می‌آموزند.

قاسمی اظهار کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان با رویکرد جدید در ایامی که به نام امام حسین(ع) متبرک شد از لحاظ روحی، فکری و معنوی پرورش می‌یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز