خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

نجات سه صیاد خوزستانی در آب های خورموسی

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۰۲

با تلاش و اقدام سریع مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامام خمینی سه صیاد خوزستانی در آب های خورموسی ، نجات یافتند.

به گزارش ایلنا، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سه صیاد خوزستانی به وسیله یک فروند قایق پس از عزیمت به دریا از مبدأ بندرماهشهر بامداد دیروز گرفتار توفان دریایی و وزش باد شدید با شدت 35 گره دریایی شدند.

امین موسی‌پور افزود: این شناور که فاقد تجهیزات مخابراتی دریایی بود بر اثر واژگونی قایق سرنشینان آن در آب افتاده و براثر کشش آب جزر به سمت بندر امام خمینی حرکت کرده و پس از مشاهده آنان توسط خدمه لایروب هویزه موضوع به مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامام خمینی مخابره می‌شود.

وی ادامه داد: پس از دریافت پیام کمک، نسبت به گسیل شناورهای جستجو و نجات و تقسیم منطقه برای بررسی و جستجوی دقیق‌تر اقدام و سرانجام با همکاری دیگر شناورهای خدماتی، سه نفر صیاد توسط شناورهای ناجی هفت و هادی هفت پیدا و به خشکی منتقل می شوند.

مرکز جستجو و نجات دریایی بندرامام خمینی با برخورداری از تجهیزات پیشرفته مخابراتی و شناورهای آماده به کار در طول شبانه روز به پایش حوزه استحفاظی دریایی خود از سواحل بحرکان تا اروند رود پرداخته و آماده امداد و نجات دریانوردان مضطر در دریا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز