خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

افزایش تدریجی دما در انتظار پایان هفته مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۸۸۱

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای استان مازندران برای پایان هفته با افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

 احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا وضعیت هوای استان مازندران را برای امشب دوشنبه 23 مهر ماه و فردا سه شنبه 24 مهرماه بارندگی و وزش باد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه آسمان مناطق غربی استان در روز چهارشنبه 25 مهر با کاهش ابر و بتدریج صاف خواهد شد افزود: آسمان مناطق  مرکزی و شرقی استان در همین روز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران  گفت: هوای استان در روز پنجشنبه تا هفته آینده با افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از روز چهارشنبه هوای استان بتدریج پایدار می شود  و در طول هفته آینده نیز روند افزایش دمای هوا را خواهیم داشت ؛ شرایط جوی و دمایی ، برای رسیدن شالی مساعد بوده و پیش بینی می شود روزهای پایانی هفته آینده ، زمان مناسبی برای برداشت شالی فراهم باشد.

اسدی افزود: شرایط برای کاشت کلزا در مناطق پایین دست و کاشت گندم در کوهپایه ها نیز آماده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرات نقشه ها  ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز