خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان:

نخستین نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۰۴۰

مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان گفت: ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی، فناوری ریاست‌جمهوری با انتشار فهرست نمایشگاه‌های منتخب و مورد حمایت خود، از نخستین نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان حمایت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عادل دهدشتی با اعلام این خبر اظهار داشت: بنابر توافق و مذاکرات انجام شده میان ستاد برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق اصفهان و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری و بر اساس رویه حمایتی این نهاد در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه صنایع خلاق به میزان 50 درصد از هزینه مشارکت در نمایشگاه و سقف 20 میلیون ریال از تسهیلات حمایتی بهرمند شوند.

وی افزود: نمایشگاه صنایع خلاق بر اساس تعاریف و قالب های سازمان جهانی یونسکو به صنایعی اطلاق می‌شود که اساس آن ایجاد و انتشار دانش و اطلاعات بر مبنای خلاقیت باشد و از سویی دیگر نیز با در نظر گرفتن خلاقیت، مهارت فردی یا جمعی به تولید ثروت و ارزش افزوده مبادرت کند.

مدیراجرایی نمایشگاه صنایع خلاق اضافه کرد: بر این اساس صنایعی از جمله: صنایع دستی، گردشگری، طراحی و معماری، مد ولباس، بازی های رایانه ای، تبلیغات، خوراک‌های بومی، هنرهای تجسمی، موسیقی، انیمیشن و... در زمره صنایع خلاق محسوب شده و در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: این نمایشگاه 29 آذرماه تا اول دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز