خبرگزاری کار ایران

تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۷۶

هفت طرح برگزیده ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی معرفی شده اند.

ایلنا: دبیر ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها را شناسایی دانشجویان مستعد و راه اندازی شرکت های دانش بنیان به منظورحرکت در مسیر تبدیل علم به ثروت عنوان کرد و گفت: طرح کسب و کار، راه ورود به عرصه تولید ثروت از طریق ایده های علمی است.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ سروش علیمرادی با اشاره به نقش بسیار مهم دانشگاه های فنی و مهندسی در چرخه تبدیل علم به ثروت، افزود: در عصر حاضر تنها کسب و کاری موفق خواهد بود که پایه های شکل گیری آن کاملاً علمی و با شناخت همه جانبه و کامل همراه باشد.
وی با اشاره به جمعیت میلیونی دانشجویان فارغ التحصیل در مقاطع مختلف در سال های آینده، اهمیتِ پرداختن به طرح های کسب و کار مناسب برای این دانشجویان را یادآور شد و گفت: هیچ دولتی توانایی تأمین این تعداد شغل دولتی درکشور را نخواهد داشت.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: هفت طرح برگزیده ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی معرفی شده اند.
معاون پژوهش و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: در حال حاضر تعداد نفر در ۳۴۰ شرکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند و در سال گذشته نیز موفق به ثبت رقم ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با تجاری شده اند.
در پایان این مراسم از برگزیدگان ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود تقدیر شد.
طرح " ویلچر هدایت شونده توسط چشم جهت استفاده ی معلولین قطع نخاع گردنی " توسط میناسادات محمودی، صفورا شاهین شمس آبادی، نرگس حیدری بنی، آراد تاجمیر ریاحی و علی نوری و نیز طرح " توسعه یک روش برای تولید لوله های جدید کامپوزیتی مورد استفاده در خطوط نفت و گاز " توسط احسان قربانی و زهرا طادی بنی از دانشگاه صنعتی اصفهان عناوین برتر این دوره از جشنواره کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز