خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبرداد:

واگذاری 72 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۳۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از واگذاری 72 هکتار از اراضی صنعتی شهر‌ک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا خانپور با اعلام این خبر گفت: رشد ۷/۱ برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال‌پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۷۱ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

خانپور اظهار داشت: تا کمتر از یک‌ماه آینده حدود ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضی سرمایه گذاری واگذار و تا پایان سال واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی، فلزی و برق بوده است.

وی به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین، خرمدشت و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری‌ها را داشته‌اند.

خانپور در پایان از رتبه برتر جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هشت ماهه نخست امسال در کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز