خبرگزاری کار ایران

با رای اکثریت اعضا؛

قانبیلی رئیس شورای شهر پردیس شد/ تدوین برنامه‌های هفته فرهنگی پردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۱۵۷

در نهمین جلسه شورای شهرستان پردیس با رای اکثریت اعضا محمد قانبیلی به عنوان رئیس جدید شورای شهر شهرستان پردیس انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از پردیس، در این جلسه که صبح امروز در محل شورای شهر پردیس برگزار شد، با رای اکثریت اعضا، محمد قانبیلی به عنوان رئیس، شهرام زاهدی نائب رئیس، سلیمانی‌فر به عنوان خزانه دار و محسن بخشش و رحیم سوری به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند.

قانبیلی رئیس شورای شهر شهرستان پردیس در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: اعضا در این جلسه نیز به پیگیری مصوبات قبلی پرداختند که وضعیت آرامستان پردیس و قطار شهری از جمله آنها بود.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن هفته فرهنگی به برنامه های شورا اشاره کرد و افزود: جلسه ای برای تدوین و برنامه ریزی این برنامه ها با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی بومهن، اعضا شورای شهرستان، فرماندار و امام جمعه و رئیس اداره ارشاد پردیس برگزار خواهد شد.

قانبیلی همچنین گفت: طبق قانون شورای شهرستان ها اختیارات زیادی برای رسیدگی به مشکلات و حل آنها دارند که امیدواریم هیات رئیسه جدید نیز مانند دوره های قبل گام های اساسی در این زمینه بردارد.

وی تاکید کرد: قانونگذار جایگاه خوبی برای شوراها در نظر گرفته که اعضا تصمیم دارند با توجه به این قوانین بسیاری از مشکلات شهرستان را که تاکنون اقدام جدی در رابطه با آن صورت نگرفته را حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: شوراها متاسفانه ازین جایگاه‌شان چندان استفاده نمی کنند و ما امیدواریم در سه سال باقی مانده بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم و گامی موثر برای رفع مسایل شهرستان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز