خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

مدیران در کیفیت ارائه خدمت به مردم بازنگری کنند

کد خبر : ۶۱۷۵۳۱

فرماندار قروه گفت: مدیران در مجموعه کاری خود باید روش های رسیدگی به ارباب رجوع را تغییر داده و در کیفیت ارائه خدمت به مردم بازنگری کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری قروه،  موحد امان اللهی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه تغییر مدیریت فقط تغییر نام نیست، اظهار کرد: جابجایی مدیران و بهبود خدمات رسانی باید برای مراجعه کنندگان و ناظران ملموس باشد.

وی با بیان اینکه مدیران در جلسات بویژه شورای اداری باید با آمادگی کامل و راس ساعت حضور یابند، افزود: در برگزاری جلسات به دنبال تعداد زیاد مصوبات نباشیم بلکه هدف تصویب کم و عملیاتی موضوع ها باشد.

امان‌اللهی از مدیران خواست سفر مدیران بالا دستی را به فرمانداری اطلاع دهند تا آنها را با موانع توسعه شهرستان آشنا کنیم تا در برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه با مراجعه سر زده به ادارات عملکرد مدیران در راستای وجدان کاری و انضباط اجتماعی بررسی می شود، تاکید کرد: دست مدیران توانمند را علاوه بر اینکه به گرمی می فشاریم با تمام وجود از آنها حمایت هم می کنیم.

فرماندار قروه با بیان اینکه مدیران خود را با سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی منطبق کنند، گفت: خدمت بی منت و خالصانه به مردم بویژه محرومان و مستضعفان و توسعه شهرستان از جمله این سیاست ها است.

 مدیران در حوزه مسئولیت خود در برابر مردم، خدا و سلسله مراتب اداری پاسخگو هستند اما فرماندار در برابر همه مردم و مدیران  مسئول است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز