خبرگزاری کار ایران

حاتمی رفت؛ حبیبی آمد

تغییر جدید در هیات‌مدیره فرودگاه پیام

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۹۲۸

در مراسمی عضو جدید هیات‌مدیره فرودگاه بین‌المللی و منطقه‌ویژه اقتصادی پیام معارفه و عضو قبلی هیات مدیره تودیع شد.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی، مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام امروز از زحمات هدایت حاتمی، عضو سابق هیات مدیره تقدیر و محمدرضا حبیبی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره معرفی نمود.

حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: امروز یکی از تودیع های خوب من بود چرا که با فراغ بال این مجموعه را ترک می کنم. هر چند همچنان دلم در اینجاست.

حاتمی درباره 606 روز کاری خود در پیام تصریح کرد: ما در این دوره با کمک مدیر عامل، هیات مدیره و همکاران، کارهای بزرگی را انجام دادیم. مثلا در جذب سرمایه در سال 96 بسیار موفق بودیم. در ایجاد زیر ساخت های عمرانی کارهای بزرگی را انجام دادیم. در کارهای مطالعاتی، خصوصا "طرح جامع" قدم بسیار بلندی را برداشتیم. پروژه مسافری شدن پیام را به ثمر رساندیم و همچنین ارتباط خوبی را با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برقرار نمودیم.

حاتمی در پایان افزود: ایمان دارم که پیام، آینده بسیار خوب و روشنی در پیش رو دارد و نقشی جدی را در اقتصاد ایران ایفا خواهد کرد.

گفتنی است، هدایت حاتمی از چهاردهم بهمن‌ماه 95 به عنوان عضو هیات‌مدیره پیام مشغول به کار شد. 

وی چندی پیش با حکم استاندار کرمانشاه به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه منصوب و محمدرضا حبیبی به‌عنوان عضو جدید هیات‌مدیره پیام معرفی شد.

وی، متولد سال 1348 تهران و متخصص طب هوایی است. در کارنامه کاری حبیبی، عضویت در هیات‌مدیره شرکت هواپیمایی آسمان، معاونت مدیرعامل ایران‌ایر، ریاست دانشکده صنعت هواپیمایی کشور و چند پست دیگر به چشم می‌خورد. فعالیت‌های پژوهشی، نگارش مقالات علمی، تالیف و... از دیگر سوابق حبیبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز