خبرگزاری کار ایران

آرزوی مسافربری شدن فرودگاه پیام به زودی محقق می شود/ درصدد رفع موانع هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۳۸

استاندار البرز در بازدید از فرودگاه پیام گفت: امکان مسافربری شدن پیام فرایندی که طی سال‌ها آرزوی مردم استان بوده که تحقق آن نزدیک است و به مردم نوید می‌دهیم که این وعده دولت نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه بازدید از روند پیشرفت مسافربری شدن فرودگاه پیام با بیان اینکه وزارت ارتباطات عنایت ویژه داشته افزود: باید با همکاری و تعامل ویژه درصدد تحقق این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی البرز نوید آغاز عملیات اجرایی ایجاد مسیر دسترسی به فرودگاه را اعلام کرده ادامه داد: در این راستا ۵ میلیارد تومان اعتبار نیز با جا به جایی تخصیص ها از سوی سازمان برنامه و بودجه مصوب شده است.

نجفی با اشاره به امکان روشنایی مسیر دسترسی به پیام، افزود: در خصوص سند مالکیت مجموعه پیام و آبرسانی نیز باید در جلسات تخصصی، امور دنبال شود.

استاندار البرز با بیان اینکه زباله یکی از بزرگترین مشکلات کشور است خاطرنشان کرد: با جدیت به دنبال رفع این موضوع هستیم چراکه انباشت زباله در حلقه دره یکی از معضلات بزرگ فرودگاه پیام است که به دلیل بوی بد و آلودگی های زیست محیطی باید رفع شود.

وی گفت: به دلیل اهمیت این اقدام بزرگ در ۶ ماهه اخیر چندین بازدید از فرودگاه داشتیم و با توجه به مشاهدات در آخرین بازدید تلاش ویژه ای با عزم همگانی شکل گرفته است.

نجفی افزود: یک فرایندی که طی سال‌ها آرزوی مردم بوده اکنون به تحقق نزدیک می شود و به مردم نوید می دهیم که این وعده دولت نیز به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم البرز، تهران و قزوین از این فرصت بهره‌مند می‌شوند خاطرنشان کرد: اکنون خطوط مختلف هواپیمایی برای همکاری با این فرودگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار البرز گفت: روز گذشته ۳ طرح گازرسانی در استان آغاز شد و این اقدام در راستای کسب رضایت مردم است و مسافربری شدن پیام نیز از جمله مطالبات مهم مردم البرز محسوب می شود.

وی افزود: اکنون با نگاه مثبتی منابع موجود را به نحوی مدیریت می کنیم که پروژه های مهم برای رفاه حال مردم اجرایی شود.

استاندار در پایان تاکید کرد: مسافربری شدن فرودگاه پیام یکی از مطالبات مهم مردم البرز است که این امر با اهتمام ویژه‌ای دنبال شده و بر اساس زمانبندی مدیریت مجموعه در شهریور امسال محقق می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز