خبرگزاری کار ایران

باحضور نماینده هیات‌دولت؛

عملیات احداث ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۷۹

صبح امروز سید محمود علوی نماینده ویژه هیات‌دولت به‌منظور دیدار با مردم و بازدید از پروژه‌های لامرد وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در آخرین روز هفته دولت؛ سید محمود علوی به‌عنوان نماینده ویژه هیات‌دولت به‌منظور سخنرانی در مراسم عید غدیر خم وارد شهرستان لامرد استان فارس شد.

وزیر اطلاعات در آخرین روز هفته دولت در بدو ورود مورد استقبال مسئولان شهرستان لامرد قرار گرفت و با حجت الاسلام شهیدی امام جمعه لامرد دیدار کرد.

عملیات احداث ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد آغاز شد

حجت‌الاسلام سید محمود علوی با همراهی خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان راه و شهرسازی لارستان و استاندار فارس از تونل شهید باقری و مسیر لامرد-خنج بازدید کرد و در جریان گزارش پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

تونل شهید باقری به طول 2650 متر و بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بهره برداری از مسیر لامرد-خنج و تونل شهید باقری سبب کاهش دسترسی مردم شهرستان لامرد به مرکز استان و همچنین باعث ارتباط بیشتر مردم خنج و شهرستان‌های همجوار با جنوب فارس و رونق فرودگاه لامرد را به دنبال دارد.

سید محمود علوی در ادامه از فاز نخست کارخانه آلومینیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کرد و در حاشیه این سفر، کارخانه تولید آسفالت و بتن (انواع بتن با ظرفیت ۱۵۹ هزار تن در سال و آسفالت با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال)  در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷ نفر در زمینی به مساحت ۵۳ هزار مترمربع را افتتاح کرد.

همچنین عملیات احداث ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد با حضور وزیر اطلاعات، تبادار استاندار فارس، علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، معاون دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد. 

«عبدالرسول همتی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار داشت: ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد در مساحت ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدت سه ماه ساخته می شود.

وی گفت: روز گذشته دستگاه MRI برای بیمارستان ولیعصر(عج) از تهران به سمت شهرستان لامرد بارگیری شده است. همچنین جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر از شهرستان‌های لامرد و مهر و دیگر شهرستان‌های همجوار از خدمات این دستگاه بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در این مراسم از مقام عالی وزارتخانه‌های نفت و بهداشت و دیگر مسئولان استان و شهرستان در تحقق خرید این دستگاه برای بیمارستان ولیعصر لامرد تشکر کرد.

شایان ذکر است، پیگیری برای تامین اعتبار MRI بیمارستان ولیعصر (عج) در آغاز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دستور کار سید محسن علوی قرار گرفت که سال گذشته تامین اعتبار این دستگاه با مالکیت بیمارستان ولیعصر لامرد ابلاغ شد.

اعتبار دستگاه MRI بیمارستان ولیعصر(عج) لامرد بالغ بر هشتاد میلیارد ریال بوده که با توجه به معافیت گمرک برای هیات امنای ارزی وزارت‌بهداشت و نیز تخفیف به‌واسطه خرید انبوه توسط هیات امنای ارزی، این دستگاه به مبلغ پنجاه و دو میلیارد ریال خریداری شده است.

عملیات احداث ساختمان MRI بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد آغاز شد

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز