خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مالی شهرداری کرج:

شهرداری به دنبال درآمد پایدار و مشارکت در سرمایه‌گذاری است/ طلب 220 میلیارد تومانی شهرداری کرج از اداره امور مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۲۱

مدیرکل مالی شهرداری کرج گفت: کم کردن وابستگی شهرداری به جرایم و تکیه بر درآمدهای پایدار از برنامه‌هایی است که در حال اجرای آن هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد احمدی، اظهار کرد: حوزه معاونت اداری و مالی شهرداری کرج با برنامه‌ریزی‌ها و از طریق واحدهای زیرمجموعه‌ی خود سعی داشته در راستای برون رفت از شرایط موجود و کاهش مشکلات فراروری شهرداری از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کند و اگر چه در این مسیر با چالش هایی روبرو بوده ایم اما با توصیه‌ها و راهکارهای ارایه‌ شده توسط سرپرست شهرداری تا حد زیادی در این عرصه موفق بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رکود و شرایط نامناسب اقتصادی با همکاری شورای شهر همدلی خوبی به وجود آمده است و خوشبختانه به نحو مطلوبی ماموریت‌ها اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: میزان و کنترل بدهی در شهرداری ها با توجه به نوع و ماهیت آن ها و متناسب با بودجه سالیانه آن ها، پایش می شود که این موضوع در شهرداری کرج نیز به صورت مستمر انجام می پذیرد.

احمدی بیان کرد: با توجه به وضعیت رکود و مشکلات نقدینگی، روند پرداخت های شهرداری به قوت خود باقی مانده است و با تدبیر همه مسئولان به رغم رکودی که در تمام سال ها داشته ایم تاکنون معوقه ای در خصوص حقوق و مزایای پرسنل شهرداری، پرسنل تامین نیرو و پرسنل خدمات شهری و فضای سبز نداشته‌ایم.

مدیر کل مالی شهرداری کرج به تهیه گزارش های مالی و تراز نامه و همکاری در تهیه تفریغ بودجه اشاره کرد و یادآور شد: با همراهی شورای محترم کرج تفریق بودجه تا پایان سال 95 به تصویب رسیده است و تفریق 96 حسب دستور ریاست کمیسیون بودجه در کارگروهی بررسی و نتایج آن به کمیسیون تلفیق جهت جمع بندی گزارش تفریق 96 ارایه شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: شهرداری کرج از جمله کلانشهرهایی است که با پیگیری جدی تسریع تفریق را در برنامه کاری خود در هر سال کاری انجام داده است.

طلب 220 میلیارد تومانی شهرداری کرج از اداره امور مالیاتی

مدیر کل مالی شهرداری کرج با تاکید بر پرداخت بدهی به شهرداری توسط دستگاه‌ها و اداراتِ بدهکار، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها و ادارات بدهی زیادی به شهرداری دارند که متاسفانه عدم همکاری آن ها در پرداخت بدهی مشکلات زیادی را برای شهرداری به وجود آورده است که موضوع وصول مطالبات شهرداری از این ادارات با جدیت در دستور کار قرار گرفته و البته  همکاری و مساعدت استانداری و فرماندار ی را در جهت وصول این مطالبات نباید فراموش کرد.

وی ادامه داد: شهرداری کرج به استناد تبصره 7 ماده 97 قانون ارزش افزوده بالغ بر 200 میلیارد تومان از اداره امور مالیاتی طلبکار است که علیرغم پیگیری های متعدد تاکنون موفق به وصول نشده است.

شهرداری هیچ معوقه ای بابت بیمه، مالیات، حقوق جاری ندارد

وی با بیان اینکه بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان  پتانسیل درآمدی در شهرداری است، بیان کرد: برای برون رفت از بحران مالی تهیه و تنظیم لوایح، تبدیل مطالبات نقدی به تهاتر که به تصویب شورا رسیده است بسیار کارگشا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز