خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر مطرح کرد:

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۹۱

وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز به شهرستان‌های لامرد و مهر سفر کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از جنوب فارس، زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر گله‌دار شهرستان مهر (به گفته مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اعتبار بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان و مشارکت شهرداری) و سالن ورزشی روستای چاه کور در بخش علامرودشت  شهرستان لامرد(به گفته کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان) با حضور سلطانی‌فر و همراهی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، فرمانداران دو شهرستان، ائمه‌جمعه و معتمدین و شوراها به بهره برداری رسید.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این سفر از مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد بازدید کرد و در جمع تعدادی از ورزشکاران و جوانان حضور یافت.

«حسین شبانی‌نژاد» فرماندار شهرستان لامرد در نشست مقام عالی وزارت ورزش و جوانان با جوانان و ورزشکاران گفت:  بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد و این نشان دهنده تحرک، نشاط و امید در شهرستان لامرد است.

وی با اشاره به سفر دو وزیر اطلاعات و ورزش در هفته دولت اظهار کرد: کلنگ پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان لامرد در راستای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان با حضور وزیر اطلاعات و مسئولان استانی و کشوری به زمین زده خواهد شد.

شبانی‌نژاد ادامه داد: بزرگترین کارخانه آلومینیوم جنوب در سایت انرژی بر لامرد درحال ساخت است که به گفته کارشناسان تا پایان سال‌جاری فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد و آزادراه درحال احداث لامرد–پارسیان از پروژه‌های دیگر شهرستان است که می‌تواند باعث توسعه استان فارس در عرصه‌های مختلف شود.

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه در شهرستان لامرد

در ادامه رحیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت بیش از ۱۱۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۸۰۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد. امیدواریم این پروژه‌ها؛ رفاه و توسعه هرچه بیشتر استان را در پی داشته باشد که بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه های هفته دولت در شهرستان لامرد قرار دارد و پروژه انتقال آب از خلیج فارس به دشت لامرد با اعتبار حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

شهرستان صنعتی لامرد به زیرساخت‌های بیشتری نیاز دارد و با توجه به تلاشی که نماینده مردم در مجلس، شبانی‌نژاد فرماندار  شهرستان و توجهی که دولت تدبیر و امید به مناطق محروم و دارای پتانسیل دارد، می‌توان امیدوار باشیم که آینده‌ای مطلوب‌تر در انتظار جوانان این شهرستان خواهد بود.

علوی: انتظار داریم پروژه‌های ورزشی ارائه شده تا پایان سال‌جاری به بهره برداری برسد

سید محسن علوی ضمن تشکر از زحمات وزارت ورزش و جوانان، استان و شهرستان گفت: انتظار داریم پروژه‌هایی که به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دادیم تا دهه فجر سال‌جاری به بهره برداری برسد.

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس گفت: اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای مجموعه‌های ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان در لامرد و شهدای صنعت نفت  در مهر اختصاص داده شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر مردم از خدمات این پروژه ها بهره‌مند شوند، فاصله شروع به کار پروژه‌ها تاکنون طولانی شده و آن نتیجه مدنظر در پیشرفت کار حاصل نشده و باعث نگرانی بین مردم شده است.

وی تصریح کرد: ۱۷ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان‌های لامرد و مهر در حال ساخت است که چمن آنها به گفته آقای کامیاب نصب خواهد شد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس از وزیر ورزش و جوانان خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل زمین چمن مصنوعی مصنوعی در محدوده مجموعه ورزشی شهید نعیمی شهر لامرد(مربوط به سپاه) شد.

جوانان ورزشکاران مطالبی را درباره معضلات و نواقص‌های این حوزه مطرح کردند که وزیر ورزش در نشست با جوانان و ورزشکاران این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: تلاش‌های زیادی پس از انقلاب تاکنون در دولت‌های مختلف برای رفع محرومیت در کشور انجام شده و امروز باید بیشتر در زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان کار شود.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال احداث این منطقه در پاسخ به سخنان یکی از فعالان اجتماعی شهرستان «توسعه صنعتی و ورود نیروهای غیربومی شاهد بروز مشکلات عدیده در حوزه اجتماعی در شهرستان لامرد خواهیم بود» اظهارکرد: اینکه ما بگوییم با توسعه صنعتی و ورود نیروهای غیربومی به این منطقه، معضلات اجتماعی زیاد می‌شود نیز این موضوع در فرآیند توسعه متوازن در دنیا، بحثی  کاملا اشتباه است.

سلطانی‌فر ادامه داد: جامعه ای توسعه یافته می‌گویند که جامعه به طور هماهنگ در ابعاد  اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسعه یابد و مدیریت حرکت این توسعه، مدیریت سختی نیست که ما همزمان با سرمایه گذاری و توسعه صنعتی و در بخش های مختلف سرمایه گذاری های لازم را انجام دهیم و حرکت توسعه را به صورت متوازن به جلو ببریم. این اتفاق خوب و تاریخی  در این شهرستان شاهد هستیم که به زودی شهرستان لامرد به نقطه سرمایه گذاری بزرگ تبدیل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: جوانان جویای کار این منطقه باید از طریق مراکز علمی؛ آموزش های لازم را ببینند و از نیروهای بومی در صنایع این منطقه استفاده شود.

در دنیایی که ارتباطات در حال گسترش و روند تحولات به سرعت در حال انجام است و این عقیده که با ورود نیروهای غیربومی تعادل فرهنگی–اجتماعی منطقه دچار مشکلات می‌شود؛ نیز این بحث به اعتقادم؛ مردود است.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان افزود: موهبتی که امروز به برکت مدیریتهای مختلف در کشور، استان و شهرستان، پیگیری هایی که مدیران مختلف در شهرستان و استان و نمایندگان اینجا دارند انجام می دهند برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال فوق العاده ارزشمند است و باید حمایت شود و باید در کنار آن بررسی شود چقدر اماکن ورزشی و فرهنگی ایجاد کنیم و چگونه می توانیم این تعادل در عرصه های مختلف بوجود بیاوریم.

سلطانی‌فر: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

سلطانی‌فر سرانه‌ورزشی منطقه را بیش از دو برابر کشور اعلام کرد و گفت: تلاش‌های خوبی در راستای رفع محرومیت در منطقه انجام شده و امسال و سال آینده در بخش ورزش این منطقه شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ۱۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای مختلف شهرستان لامرد و ۷ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مهر تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی علامرودشت در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و دو سالن ورزشی چند منظوره تا پایان سال‌جاری به پایان می‌رسد و عملیات اجرایی سه سالن ورزشی در این منطقه آغاز خواهد شد و امیدواریم مجموعه ورزشی منطقه عملیاتی پارسیان را تا پایان سال جاری به پایان برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در زمینه احداث زمین چمن مصنوعی شهر لامرد و احداث یک خانه جوان در شهرستان لامرد اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا پایان ۹۸ به اتمام برسانیم.

وی در راستای درخواست نماینده بانوان در شورای شهر لامرد درخصوص پارک بانوان این شهر گفت: معاونت عمرانی استانداری در ارتباط با تامین اعتبار جهت ساخت پارک بانوان شهر لامرد را انجام می دهند تا پارک بانوان با منابع استانی ساخته گردد.

به گفته سلطانی‌فر؛ پروژه های زیادی در لامرد و مهر درحال اجرا است و شرایط خوبی مشاهده می شود و این شرایط بهتر خواهد شد و مدیران مختلف این منطقه و نماینده محترم و مسئولان استان، همه تلاش خواهند کرد تا توازن در عرصه های مختلف را بوجود بیاورند.

شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش لامرد و مهر خواهیم بود

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز