خبرگزاری کار ایران

در سفر صالحی به زنجان؛

تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان امضا شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۳۱۸

در سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری زنجان به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا، در این تفاهم‌نامه به اهمیت توسعه فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی دولت خدمتگزار مبنی بر عدالت در توزیع امکانات مختلف فرهنگی و هنری در تمام نقاط کشور و تعیین اهداف و برنامه‌های سه ساله تا سال ۱۴۰۰ شمسی تاکید شده است.

در این تفاهم نامه محورهای همکاری در قالب توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و دینی در حوزه های مختلف با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی، هنری و تاریخی استان، تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام تملک دارایی‌های سرمایه‌ای فرهنگی، هنری و دینی استان زنجان، توجه به فرهنگ و هنر اقوام استان و بهره گیری از ظرفیت‌های آنها در راستای وحدت و انسجام فرهنگ ملی و توسعه و تقویت زیرساخت‌های آموزشی، تخصصی و فضاهای فرهنگی و هنری استان زنجان تاکید شده است.

این تفاهم نامه که به امضای سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان رسید، از اول خرداد ۹۷ تا پایان اسفند سال ۹۹ به مدت سه سال لازم اجراست که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. همچنین بازنگری، اصلاح و هرگونه تغییرات در مفاد تفاهم نامه با رضایت طرفیت امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز