خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان اعلام کرد:

اعتبارات توازن منطقه‌ای استان زنجان ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۱۹

استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، جمع کل اعتبارات ابلاغی به استان زنجان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای و تبصره ۲۲ قانون بودجه را ۵۲۶ هزار و ۴۳۷ میلیون ریال اعلام کرد.

استاندار زنجان گفت: این میزان با کسر ۲ درصد از کل بودجه کشور حاصل می‌شود و متناسب با نیازهای هر استان به میزان عدم توسعه یافتگی آن‌ها، بصورت شهرستانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، در جلسه شورای برنامه ریزی استان بر لزوم مشارکت روستائیان در اجرای طرح‌های هادی روستایی تاکید کرد و گفت: چنانچه طرح‌های هادی روستا‌ها با مشارکت روستائیان انجام پذیرد، روستائیان در تکمیل و نگهداری طرح‌های اجرا شده همکاری بیشتری خواهند داشت.

انصاری، منابع در اختیار دهیاران را محل مناسبی برای اجرای طرح‌های هادی روستایی عنوان کرد و خاطر نشان شد: علاوه بر اعتبارات دهیاری‌ها، منابع بسیار خوبی بصورت متمرکز در اختیار بنیاد مسکن کل کشور قرار دارد که در جهت اجرای طرح‌های هادی روستایی با پیگیری جدی فرمانداران و مدیران، قابل دریافت است.

مقام عالی دولت در استان، در ادامه اظهار داشت: بر اساس دو طرح توسعه ناحیه‌ای کل استان، کارگروه زیربنایی و شهرسازی ستاد برنامه ریزی استان موظف است، نسبت به لکه گذاری زمین‌هایی با کاربردهای صنعتی و غیرکشاورزی در استان اقدامات لازم انجام داده و نوع پروژه‌ها به لحاظ نیازمندی به آب و سایر زیرساخت‌ها را مشخص کند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان، جمع کل اعتبارات ابلاغی به استان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای و تبصره ۲۲ قانون بودجه را ۵۲۶ هزار و ۴۳۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این میزان با کسر ۲ درصد از کل بودجه کشور حاصل می‌شود و متناسب با نیازهای هر استان به میزان عدم توسعه یافتگی آن‌ها، بصورت شهرستانی توزیع می‌شود.

در ادامه این جلسه، فهرست پروژه‌های جدید تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال ۹۳ ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

مجموع اعتبارات مصوب سال ۹۳ به میزان ۴۵۵۹۰ میلیارد ریال و برآورد نهایی اعتبار به میزان ۱۲۰۴۰۰ میلیارد ریال است.

استاندار زنجان با تاکید بر این موضوع که کلیه روژه‌های جدید از ۱۰ درصد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای عملیاتی خواهند شد، تصریح داشت: کلیه این پروژه‌ها باید حداکثر تا ۳ سال پس از تصویب، به اتمام برسند.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد تغییرات نهایی پروژه‌ها حداکثر تا ۳۰تیرماه با همکاری فرمانداران و معاونت برنامه ریزی استانداری زنجان تکمیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز