خبرگزاری کار ایران

بررسی اتصال دو بزرگراه شمالی و همت در شورای فنی البرز

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۰۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: موضوع پروژه ادامه بزرگراه همت به استان البرز و اتصال آن به ابتدای پروژه بزرگراه شمالی کرج در شورای فنی استان مطرح شد.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقایی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی کرج با بیان اینکه این پروژه دارای اهمیت ملی و استانی است افزود: تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج، بار بزرگی از ترافیک ورودی شهر کرج را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: اشکالاتی در مسیر پروژه وجود دارد که در شورای فنی استان مطرح شده و با تجمیع نظرات کارشناسان درصدد اعمال آن هستیم.

ارتقایی با اشاره به اینکه در این پروژه، محوری برای دسترسی به جاده چالوس نیاز است گفت: چالش های موجود طی تعامل های لازم مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: آهنگ پیشرفت پروژه خوب بود و این امر جای امیدواری برای تسریع در بهره برداری داشت تا در زمانبندی ۴ ساله به ثمر برسد ولی اعتبارات بموقع به پروژه تزریق نشد.

معاون استاندار با ابراز امیدواری از تخصیص اعتبار بخش خصوصی منابع مالی در موعد مقرر ، گفت: موضوع پروژه ادامه بزرگراه همت به استان البرز و اتصال آن به ابتدای پروژه بزرگراه شمالی کرج در شورای فنی استان مطرح شد.

ارتقایی افزود: با توجه به اینکه مشاور پروژه های ادامه همت و بزرگراه شمالی مشترک هستند، امکان طرح و حل و فصل موضوع وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز