خبرگزاری کار ایران

خسرو ارتقایی خبر داد:

بررسی 14 درخواست استقرار واحد تولید و صنعت در البرز

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۳۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: 14 در خواست در جلسه "کارگروه ماده 8 استانی ضوابط استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی" مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقائی در جلسه کارگروه ماده 8 استانی ضوابط استقرار صنایع واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز، گفت: این جلسه برای رسیدگی به 14دستورکار تشکیل شد.

وی ادامه داد: اهم موضوعات مطروحه در این نشست، درخواست شرکت سنگر سازان نور برای صدور جواز تأسیس انبار انواع کالاهای تجاری؛ درخواست کارخانه آسفالت زرین سپاهان مبنی بر طرح موضوع صدور جواز تاسیس به‌منظور اجرای پروژه آزادراه شمالی کرج واقع در ضلع شمال‌شرق شهرک صنعتی بهارستان؛ شرکت کنسرسیوم کلار کاران جنوب و شرکت دژزمان مبنی بر احداث کارخانه آسفالت در شهر جدید هشتگرد؛ شرکت آتی مهرسازان ارجان مبنی بر احداث کارخانه آسفالت در فردیس؛ درخواست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج مبنی بر احداث تصفیه خانه لوکال در کرج؛ درخواست شرکت گلستان مبنی بر احداث انبار ذرت و جو در سردرآباد؛ درخواست شرکت‌های سازه گستر ایرانیان البرز و ورزان برای انتقال صنوف مزاحم؛ صدور جواز بسته‌بندی آبمیوه از کنسانتره بدون شستشو؛ تولید نوشابه طبیعی از اسانس گیاهی؛ صدور جواز تاسیس واحد تولید انواع شیرینی آردی؛ درخواست شرکت کشت و صنعت راهب مبنی بر صدور جواز تاسیس تولید عرقیات، اسانس و عصاره گل محمدی و گیاهان دارویی و .... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز