خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز :

نمایندگان منتخب قدردان اعتماد مردم باشند

کد خبر : ۶۱۷۶۷۶

معاون فنی و عمرانی استانداری البرز با تاکید بر حمایت مردم از نمایندگان، گفت: حضور همیشه در صحنه واعتماد مردم، شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسرو ارتقایی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شورا که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: همگی نمایندگانی که منتخب مردم هستند باید سپاسگزار اعتماد مردم باشند چراکه می توان از مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور نام برد که همیشه مدیران و مسئولان کشور را حمایت کرده و در طول تاریخ انقلاب در هر نشیب و فرازی، پای انتخاب  ایستادند.

ارتقایی با عنوان اینکه ارتباط با شورا کسب نمی شود مگر اینکه با نهادهای مختلف، تعامل برقرار شود، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از مدیریت کلانشهرهای کشور در حالی مسئولیت شهرداری و شورای شهر را بر عهده گرفتند که اقدامات مدیریت شهری ماقبل آنها، چالش های متعددی را فراهم کرده بود که تمام این موارد از بی توجهی به قانون، نشات می گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اگر مدیریت شهری هر 6 ماه یکبار گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه کند، مشکلات و نابسامانی شهری کم خواهد شد، ادامه داد: هر مدیریتی در حیطه درآمد و برنامه خودش باید قدم بردارد. جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، ضرورت دارد چراکه با پراکندگی و بافت ناکارآمد، مدیری شهر را دچار آسیب می کند.

ارتقایی ضمن انتقاد از درآمدزایی شهرداری که به مردم فشار وارد می کند، اضافه کرد: در بخش نیروی انسانی، شایسته سالاری و استفاده از نیروی کارآمد باید سرلوحه کار شورا باشد و اگر این مهم اجرا نشود، قطعا آسیب رسان خواهد بود.

وی با اشاره به مدیریت پسماند، کم آبی و بهره برداری از فضای سبز به استفاده از نیروی جوان در مدیریت شهری، تاکید کرد.

ارتقایی گفت: دولت در حمایت شهرداری، در سال گذشته 50 میلیارد تومان برای همیاری شهرداری و 400 میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرها و روستاها کمک کرده و این حمایت هرچند رقم بالایی نیست اما دولت با تمام تنگناها از کنار تبصره و قانون بودجه، توانست به مدیریت شهری کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز