خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

32 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۷۲

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: 32 هزار معلول تحت پوشش در این استان وجود دارد که 6 هزار نفر از مراکز توانبخشی خدمات دریافت می‌کند.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: ‌76 مرکز توانبخشی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به مددجویان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سال گذشته سازمان بهزیستی یک هزار و پانصد مددجو را توانمند ساخته است. 

میرزایی‌پیشگیری از معلولیت،مسکن، اشتغال و... را از جمله سیاست‌های‌سازمان بهزیستی دانست و خاطرنشان کرد: 94 درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی چهار محال و بختیاری به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 20 تا 25 میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد برای اشتغال مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: در بحث تامین مسکن خانواده‌های دارای دو فرزند معلول رتبه دوم را در کشور کسب کرده‌ایم. 

وی افزود: اکثر کودکان خیابانی حاضر در چهارمحال و بختیاری بومی نیستند و جهت جلوگیری از بازداشت دوباره آنها به جامعه جمع آوری این کودکان در دستور کار است.

میرزایی عنوان کرد: دو هزار و 800 نفر از زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و افراد از کار افتاده تحت پوشش بهزیستی استان هستند و مستمرین یکی از فرزندان این افراد از خدمت سربازی معاف می‌شود و هزینه تحصیل فرزندان دیگر آنها به صورت کامل پرداخت می‌شود. 

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: 450 نفر در استان چهار محال و بختیاری از طرح مراقبین سازمان بهزیستی استفاده کرده که بین 150 تا 200 هزار تومان به این مراقبین که از اعضای ناتوان خانواده خود مراقبت می‌کنند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز