خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان:

برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت بهزیستی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۶۵

برندگان مرحله کشوری جشنواره بزرگ قرآن و عترت بهزیستی شدند.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان، گفت: اکبر عابدینی و مهدی صفی لو در گروه روشندلان بالای و زیر ۱۶سال توانستند بترتیب رتبه اول و دوم را در رشته اذان بدست آورند.

فرهنگی به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام مصطفوی دبیر شورای فرهنگی گفت: این جشنواره در دو مرحله کشوری و استانی و در هفت حوزه نابینایان، معلولان جسمی و حرکتی، زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده کارکنان بهزیستی، مراکز شبانه روزی و مراکز ترک اعتیاد و مهدهای کودک در رشته‌های ترتیل، اذان، قرائت تحقیق، حفظ ۵جزء و حفظ کل قرآن و… برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان زنجان افزود: اکبر عابدینی و مهدی صفی لو در گروه روشندلان بالای و زیر ۱۶سال توانستند بترتیب رتبه اول و دوم را در رشته اذان بدست آورند.

وی با اشاره به تأثیر قرآن در زندگی و چنگ انداختن به ریسمان محکم قرآن اظهار داشت: فریبا حسنی در گروه روشندلان و در رشته قرآئت تحقیق رتبه دوم را کسب کرد.

وی حفظ ۵جزء قرآن کریم را یکی از رشته‌های اعلام شده جهت شرکت کنندگان معرفی کرد و ابراز داشت: مریم احمدی خرم و راضیه بیگم حسینی در گروه روشندلان و زنان سرپرست خانوار حائز مقام سوم شدند.

وی حضور کودکان مهدهای کودک را در این دوره از مسابقات پر رنگ اعلام نمود و خاطر نشان کرد: یکتا سعد آبادی، شهروز مرادی، نیکی عباسی و هانیه کشاورزیان نیز از مهدهای کودک در مسابقات قرآنی برگزیده شدند.

وی تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ۳۲نفر برنده استانی شده و۱۱نفر به مسابقات کشوری دعوت گردیدند و۹نفر از این تعداد به عنوان برگزیده کشوری اعلام شدند.

این جشنواره سالانه برگزار گردیده و کلیه گروههای هدف بهزیستی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز