خبرگزاری کار ایران

به منظور گرامیداشت روز خبرنگار؛

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۶۷

دبیر دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل گفت: دومین جشـنواره مطبوعات، خبرگزاری‌هـا و پایگاه‌های خبری استان اردبیل را در مردادماه سـال جاری با همکاری اداره کل ارشاد استان در سال حمایت از کالای ایرانی، برگزار شود.

به گزارش ایلنا، مهران محمدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: دبیرخانه جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، خبرگزاری‌های فعال و پایگاه‌های خبری استان برای شرکت در این نمایشگاه و جشنواره دعوت به عمل می آورد. 
دبیر دومین جشنواره مطبوعات استان با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی استان و ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت‌ها، فراهم آوردن زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی در استان اردبیل، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، احیاء ارتباط سازنده سازمان‌ها و نهادها با اصحاب رسانه استان اردبیل و نقش آفرینی جامعه خبری استان اردبیل در معرفی کالای ایرانی اهداف اصلی این جشنواره است. 
محمدی با بیان اینکه این جشنواره از دوبخش اصلی و ویژه برخوردار است، ادامه داد: بخش اصلی شامل سه محور سرمقاله و یادداشت، گزارش و مصاحبه و عکس می باشد که نحوه انتخاب برگزیده‌ها برای بخش مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها جداگانه خواهد بود و بخش ویژه با محوریت حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی برگزار می گردد. 
دبیر دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل درخصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: کلیه فعلان رسانه‌ای استان اردبیل می توانند آثاری که از تاریخ اول فروردین 1396 تا 25 تیرماه 1397 در یکی ازمطبوعات محلی، روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است تا تاریخ 28 تیرماه به دبیرخانه جشنواره واقع در خانه مطبوعات استان اردبیل ارائه کنند. 
وی با اشاره به اینکه آثار و مطالب بدون نام و امضاء و با امضاء مستعار پذیرفته نمی شوند، افزود: در بخش نشریات سراسری در صورتی که اثری در صفحات سراسری ارائه شود، باید بازتاب رویدادهای استان در گستره سراسری باشد اما در ضمائم استانی همچون مطبوعات محلی رفتار خواهد شد. 
محمدی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای اصحاب رسانه استان اردبیل؛ اعضای هیات مدیره خانه و بازرسان اعلام آمادگی کردند تا اثری را به جشنواره برای داوری و انتخاب ارسال نخواهند نمود. 
وی اضافه کرد: با مشخص شدن ترکیب هیات داوران، آثا ارسالی از اول لغایت 10 مرداد ماه مورد ارزیابی قرار خ.واهد گرفت تا نفرات منتخب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار مورد تجلیل قرار گیرند. 
محمدی اضافه کرد: آیین نامه، فراخوان و فرم شرکت در جشنواره در سایت خانه مطبوعات به آدرس: www.khanehmatbooat.ir   بخش اخبار اردبیل قابل دریافت می باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز