خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

مردم از مشکلات کشور آگاه هستند/مدیران استان، اقدام جهادی را جایگزین شعار و سخنرانی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۳۰۳

استاندار البرز گفت: به‌زودی برنامه جدیدی درباره تغییر رویکردها و روند مدیریتی در حوزه برنامه و بودجه به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با تشریح شرایط کشور و لزوم همراهی جدی مردم و مسئولان برای برون‌رفت از چالش‌ها افزود: تعامل و همراهی همگانی توطئه استکبار را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به نشست رییس سازمان برنامه و بودجه با مدیران استان‌ها ادامه داد: به‌زودی برنامه جدیدی در خصوص تغییر رویکردها و روند مدیریتی در حوزه برنامه و بودجه به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

نجفی به ضرورت توجه جدی به بیانات رهبر انقلاب در بخش نظامی کشور اشاره کرد و گفت: بر این اساس رییس‌جمهوری نیز در دیدار با مدیران ارشد استان‌ها موضوعاتی حائز اهمیتی را مطرح کرد که باید تمامی مدیران و مسئولان با حساسیت ویژه‌ای، موضوعات مطروحه را دنبال کنند.

وی افزود: شرایط کشور خاص است و بیشتر مدیران نظام بر این وضعیت آگاهی کامل دارند چراکه در بدو انقلاب، دوران 8 سال دفاع مقدس و تحمیل تحریم‌ها حضور داشته و همواره نیز پیروزمندانه دسیسه ها را خاتمه دادند.

استاندار البرز اضافه کرد: دولت و وزارت خارجه برجام را به سرانجام رساندند و در آن شرایط ویژه، 7 قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را از دستور خارج کردند و پس از برجام نیز توفیقات ارزشمندی حاصل شد که البرز نیز از این امر مستثنی نبود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مدیران باید جهادی وارد میدان عمل شوند و تنها سخنرانی ملاک نیست، گفت: میز خدمت اقدام بزرگی بود که در راستای تسریع و سهولت در انجام امور مردم در دولت تدبیر و امید راه‌اندازی شد.

نجفی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای کمک به دولت و قوا برنامه جدیدی در دستور کار دارد، افزود: در نشست اخیر، رییس‌جمهوری بیان داشتند که مصوبه 3 قوه به حضور رهبر انقلاب ارسال شده و ایشان به دولت، در اجرای مصوبات اختیار کامل دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان، چراغ های اضافی خاموش شد و این اقدام را از مدتی قبل در دفتر کار خود نیز اجرایی کرده ام، چراکه مردم باید بدانند مسئولان صرفه جویی را از خود آغاز کرده ایم.

استاندار البرز گفت: مدیران و کارشناسان استان راهکارهایی که در حوزه کاهش هزینه ها و مصارف دارند، ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم از مشکلات و موانع آگاه هستند ولی باید از توفیقات و اقدامات مثبت دولت نیز مطلع شوند افزود: برای کاهش مصرف انرژی، سازمان‌ها و ادارات دولتی یک ساعت زودتر آغاز به‌کار کرده و ساعت 13:30 نیز بکار خود خاتمه دهند. هر دستگاهی مصرف خود را پایین نیاورد اداره توزیع برق استان با اختیار، برق آن واحد را قطع کند.

شایان ذکر است، دستور استاندار البرز به منظور کاهش مصرف برق، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالن شهدای دولت استانداری با حداقل نور و سیستم سرمایشی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز