خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد ؛

افتتاح 39 پروژه عمرانی در شهر کرج با حضور مسئولان استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۷۱

آیین افتتاح 39 پروژه عمرانی به همت مجموعه مدیریت شهری با حضور نماینده دولت در استان البرز و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز شنبه پنجم اسفندماه جاری، استاندار البرز، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندار شهردار و اعضای شورای شهر کرج و جمعی از مسئولان و مدیران پس از بازدید از شروع مجدد پروژه قطار شهری کرج، در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهر کرج، شرکت کردند.

استاندار البرز در آیین افتتاح 39 پروژه مدیریت شهری کرج، گفت: توسعه شهری و مهندسی درست در مدیریت شهری، حائز اهمیت است و همواره تاکید نظارت دقیق و مستمر بر روند اجرای کار، وجود دارد.

محمدعلی نجفی با عنوان اینکه اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری کرج رسالت خود را در تحقق حقوق شهروندی، ایفا می کنند، افزود: دولت، توجه ویژه به کرج دارد و حمایت نیروی انتظامی و دادستانی و دیگر ارگانها در توسعه و رشد استان و بخصوص شهر کرج، مشخص است.

استاندار البرز ساماندهی مشکلات و آسیب های اجتماعی را از اهم امور دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه صحیح شهر و نظارت ویژه به مناطق حاشیه نشین استان، می توان گام های بزرگی برای ساماندهی آسیب های اجتماعی برداشت.

وی گفت: پروژه قطار شهری کرج، دوباره فعالیت خود را با قدرت آغاز کرد و با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است چراکه جزو مطالبات اصلی مردم است.

نیروی کار پروژه قطار شهری، دو برابر می شود

شهردار کرج امروز در مراسم افتتاح 39 پروژه مدیریت شهری، گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری تامین هزینه‌ کارگران و پرسنل شهرداری است که با جدیت، دنبال می شود.

وی با اشاره به راه اندازی پروژه قطار شهری کرج اظهار داشت: حمل و نقل شهری، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و کمک به رفت و آمد شهروندان، مدیریت شهری را مصمم به حل مشکلات قطار شهری کرد و تا کنون 500 مهندس و نیروی کارگر در پروژه فعال هستند که در سال آینده دوبرابر می شود.

شهردار کرج با یادآوری دیگر اولویت ها، تصریح کرد: مشکلات مردم و مطالبات گژارش شده از طرف آنها، یکی از مهمترین اولویت‌ های مدیریت شهری است. همچنین توسعه محلات، تامین کمبودها و ایجاد انگیزه به حضور مردمی در برنامه ریزی مدیریت شهری، بخش دیگری از اهداف ماست.

وی افزود: بیش از 40 پروزه آماده بهره برداری بود که به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، 39 پروژه بهره‌برداری می‌شود و ادامه پروژه های شهر کرج در اوایل سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

نصیری رفع نیاز فرهنگی، اجتماعی و اقدام اساسی برای بافت فرسوده کرج را نیازمند نگاه ویژه دانست.

وی گفت: مشکلات اقتصادی چالش اصلی ما در مدیریت شهری است اما اهتمام ما اجرا و پرداختن به حقوق شهروندان و رفع نیازهای آنان است.

اختلاف نظر، نظارت را بیشتر می کند

رئیس شورای شهر کرج در این مراسم اظهار داشت: اغلب پروژه‌های افتتاح شده امروز، ماحصل فعالیت مدیریت شهری دوره گذشته است که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. 

محمد نبیونی افزود: افتتاح پروژه های کرج که در نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهری بود می تواند به رفاه مردم شهر، کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: یکی از مهمترین طرح ها و اقدامات امروز، آغاز مجدد عملیات اجرایی قطار شهری کرج بود که پس از چند سال توقف و نارضایتی مردم، آغاز شد. فعالیت مجدد قطار شهری کرج برای رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوا، مهم است و امیدواریم 2 سال آینده، افتتاح شود.

نبیونی اختلاف نظر اعضای شورا و شهرداری را بر ارزیابی و نظارت بیشتر، مهم تلقی کرد و گفت: مردم نگران این موضوع نباشند چراکه اعضای شورای شهر کرج از نظر تخصص و علمی سطح بالایی در کشور به خود اختصاص داده اند و در امر نظارت بر امور شهرداری، توانایی لازم دارند.

نبیونی گفت: تلاش کرده‌ایم دو وظیفه اصلی یعنی بررسی متمم بودجه سال جاری و لایحه بودجه سال آتی را به صورت کاملا تخصصی و کارشناسی مورد بررسی قرار داده و در اختیار شهرداری کرج قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز