خبرگزاری کار ایران

نجفی:

توسعه استانی با اعتبارات سفر رییس‌جمهوری مهیا می‌شود/ نمی‌گذارم ریالی جای دیگر هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۱۸۱

استاندار البرز گفت: اعتبارات پروژه های سفر ریاست جمهوری در توسعه استان موثر است و اجازه نمی دهم یک ریال، جای دیگر هزینه شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به ظرفیت‌های پارک علم و فناوری گفت: همه دستگاه‌ها به جد روی ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد اشتغال کار کنند.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط صنایع با شرکت‌های دانش بنیان افزود: ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان بالا است و ایجاد ارتباط نزدیک با مراکز صنعتی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان به جد در دستور کار قرار گیرد.

نجفی با تاکید بر پیگیری کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور، گفت: پروژه‌های سفر به جد پیگیری شود و من نمی‌گذارم یک‌ریال جای دیگری صرف شود.

استاندار البرز درباره ضرورت رفع مشکل تصفیه‌خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان گفت: محیط زیست موظف است ضمن رصد وضعیت اولتیماتوم لازم را به صنایع آلاینده داده و موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: از ظرفیت رئیس کمیسیون صنایع در مجلس که نماینده استان نیز در مجلس هستند استفاده شود و اگر موضوع جدی وجود دارد در زمینه آلاینده‌های زیست محیطی مسئله را به مجلس هم انتقال دهید.

نجفی درباره انشعابات غیرمجاز شبکه روستایی گفت: ویلاهایی در روستاها ساخته می‌شود که آب و فاضلاب و خدمات دیگر را برای استان تحمیل می‌کنند لذا این موضوع با تذکر به شورای روستایی باید پیگیری شود.

استاندار با عنوان اینکه فرصت‌های خوبی در استان وجود دارد، اظهار کرد: در این زمینه نیز تکلیف می‌شود که به‌عنوان نمونه تعدادی از طرح‌ها به‌صورت پایلوت طرح‌های ملی در روستاها اجرا شود. 

استاندار البرز در پایان درباره مشکلات آب منطقه‌ای خاطرنشان کرد: در جلسه ویژه‌ای موضوع درخواست افزایش تخصیص منابع آب سطحی از سدهای طالقان و کرج به صورت تخصصی در معاونت عمرانی بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز