خبرگزاری کار ایران

در شهرداری منطقه ۶ کرج مطرح شد؛

تفته: درآمد پایدار مهم‌ترین مساله شهرداری‌ها است 

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۶۹

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج گفت: کسب درآمد پایدار از مهم‌ترین مساله شهرداری‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، محمدکاظم تفته گفت: برنـامه‌ریزی صرف مخصوص افـراد راس هـرم یک مجموعه نیـست بلکه فـرآیندی است که مشارکت همگانی را می‌طلـبد چراکه اگر برنـامه از روی تعهد و مسئولیت‌پـذیری تهیه شده و به دست افراد متعهد هم اجرا شود به موفقیت می‌رسد.

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج اظهار کرد: سیاست این مجموعه و مجموعه مدیریت شهری پویایی و فعالیت تمامی پرسنل و تاثیرگذاری همه همکاران در برنامه های تدوین شده برای آینده منطقه است که امیدواریم این سیاست بیش از گذشته اجرایی و محقق شود.

وی افزود: در واقع یکی از اهداف اصلی مدیریت مناطق فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادها و افزایش مشارکت همه همکاران همراه با ایجاد حس مسئولیت‌پذیری کنار فضای همدلی و هم‌فکری است.

تفته به موضوع درآمد پایدار نیز اشاره کرد و یادآور شد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در مجموعه مدیریت شهری رسیدن به درآمد پایدار است که با مطالعه منابع درآمدی، ایجاد تعامل سازنده و تدوین برنامه‌های هدفمند می‌توان به نتیجه مطلوبی در حوزه مالی و مدیریت کارآمد درآمدها، دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز