خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج :

شهرداری، مشکلات کرج را جدی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۵۱

رئیس کمیسیون ایمنی و محیط زیست شورای شهر کرج در ارتباط با ساماندهی زباله، نصب تابلو و نظارت بر فعالیت دکه های مطبوعاتی به شهرداری تذکر داد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسین محمدی در نطق پیش از دستور شصت و چهارمین جلسه شورای شهر کرج، اداره بازرسی شهرداری را مورد خطاب قرار داد و گفت: لازم است در ارتباط با جمع آوری زباله از سطح شهر و ساماندهی شیرابه‌های موجود در مرکز دفن حلقه دره که مشکلات محیط زیستی ایجاد کرده، اقدامات اساسی انجام شود.

وی با عنوان اینکه این تذکرات برای چندمین بار در شورا مطرح ولی عملیاتی نشده، افزود: لازم است گزارشی از حلقه دره و قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران به شورا ارائه شود.

وی با اشاره به ساماندهی تابلوها، بیلبوردها و دکه‌های مطبوعاتی کرج، گفت: شهرداری باید در این خصوص نیز  گزارشی از چگونگی واگذاری تابلوها ارائه و از خدمات غیر مطبوعاتی و غیر معمول دکه های سطح شهر، جلوگیری کند.

عضو شورای شهر کرج، یادآور شد: در سال گذشته قرارداد 48 تابلو در سطح شهر کرج به قیمتی معادل ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان، دریافت شد در حالی که در سنوات گذشته این قبیل قراردادها با مبلغ کمتر از 5 میلیون تومان بسته نمی شد.

وی در پایان تذکر داد و گفت: قراردادهای شهرداری باید اصلاح شده و شورا از مبالغ دریافتی، قراردادها و تعهدات، اطلاع داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز