خبرگزاری کار ایران

رسولی مطرح کرد:

لزوم بررسی کمبود سرانه‌های خدماتیِ محلات کرج

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۵۷۹

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و تامین منابع مالی شورای اسلامی شهر کرج خواستار بررسی دقیق کمبودها و نیازهای محلات در حوزه های خدماتی، عمرانی و زیرساختی شد. 

به گزارش ایلنا، احد رسولی در دهمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه محلات شهر کمبودها و نارسایی‌هایی دارند که باید مورد شناسایی قرار گیرد، تصریح کرد: تامین برخی کمبودها برعهده شهرداری بوده و سایر نیازها را نیز از طریق سایر دستگاه ها مورد پیگیری قرار می‌دهیم اما در این مسیر شناسایی تهدیدها و فرصت های موجود در شهرک ها و محلات ضرورت دارد.

وی افزود: همچنین باید بدانیم که محلات کرج در آینده با چه نیازهایی روبه رو می شوند و چه کمبودهایی در حوزه های مختلف خواهند داشت تا برای رفع آنها در نظام برنامه ریزی شهر کرج چاره اندیشی لازم به عمل آید. معتقدم سند توسعه محلات کرج باید مبنای انسجام بخشی به محلات شهر باشد. 

این مسئول شهری ادامه داد: اکنون پهنه بندی مناطق و محلات کرج از رسمیت لازم برخوردار نیست و همچنین در برهه های زمانی مختلف دستخوش تغییراتی می شود که بنده تاکید دارم این پروسه باید بر مبنای اصول شهرسازی و کارشناسی و طبق مطالعات و پژوهش های میدانی و دانشگاهی صورت پذیرد تا در آینده محلاتی منسجم و شناسنامه دار همراه با سرانه های خدماتی، عمرانی، رفاهی و زیرساختی استاندارد داشته باشیم و بتوانیم زیست مطلوب شهری را در مرکز البرز رقم بزنیم. 

رسولی تصریح کرد: بنده بارها در خصوص ضرورت های فاصله گرفتن از درآمدهای ناپایدار و گرایش به سمت جلب مشارکت بخش خصوصی و تکریم سرمایه گذاران سخن گفته ام و انتظار داریم که شهرداری در این خصوص اقداماتی صورت و به بحران درآمدی پایان دهد، وظیفه شهرداری صرفا پرداخت حقوق کارکنان نیست که در آن هم مشکلاتی وجود دارد بلکه باید به دنبال به فعلیت رساندن استعدادها و پتانسیل های کلانشهر کرج باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز