خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

کارگزاران نظام باید رهروان راستین بنیانگذار کبیر انقلاب باشند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۹۳

استاندار البرز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای رهبر کبیر انقلاب داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند. 

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم سالروز ارتحال امام(ره) که ظهر امروز با حضور مشاور وزیرامورخارجه در مسجد رسول‌اکرم(ص) برگزار شد ضمن گرامیداشت این ایام و تسلیت بمناسبت ایام سوگواره شهادت امام علی(ع) و رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب افزود: امروز ما به یاد امام(ره) گرد هم آمدیم. 

وی با بیان اینکه استانداری البرز به‌نوعی میزبان برگزاری این مراسم بود، ادامه داد: حضور و استقبال مردمی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب برای پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های آن اندیشمند فرزانه بسیار چشمگیر است. 

نجفی گفت: این مراسم فرصتی است که تجدید پیمان با رویکردهای امام(ره) داشته باشیم چراکه وی با ایمان به خدا و اخلاص، نهضت بزرگ انقلاب را رهبری کرده و به سر منزل مقصود رساند. 

وی افزود: آن ایام که انقلاب اسلامی با رهبری‌های آن پیر فرزانه به ثمر رسید، سال آخر دانشگاه را می‌گذراندم و در جمع مستقبلان امام(ره) حضور داشته و همچنان نیز به‌عنوان خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی، افتخار شاگردی مکتب حضرت امام(ره) را دارم. 

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی ما کارگزاران نظام، درصدد رهرویی اندیشه‌های ناب امام(ره) هستیم و باید با اهتمام ویژه‌ای دنبال حل موانع و مسائل کشور، احیای اسلام ناب، جلب رضایت خدا و مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز