خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

صنایع البرز از تسهیلات بازسازی و نوسازی بهره مند می شوند/تسریع عملکرد بانکها در پرداخت اعتبار

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۷۱۸

استاندار البرز گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت، فرصت مناسبی برای بازسازی و نوسازی صنایع استان برای تولید کالایی دارای کیفیت و قابل رقابت با تولیدات برتر دنیا است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه در این سلسله نشست ها مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی استان بررسی می‌شود افزود: بر این اساس با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه، راهکار اساسی برای رفع موانع و تسهیل در روند امور احصا می شود.

وی طرح ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی صنایع را از اقدامات و برنامه های بسیار حائز اهمیت دولت دانست و ادامه داد: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی و بازسازی صنایع، شرایط لازم در راستای تولید با کیفیت به همراه قیمت مناسب فراهم می شود.

وی افزود: تکنولوژی و فناوری با سرعت در حال پیشرفت است و بسیاری از صنایع ما همچنان با تجهیزات چند دهه پیش اقدام به تولید می کنند که با به روزرسانی امکانات، به طور قطع تولیدات با کیفیت بهتری نیز وارد بازار می شود.

در این جلسه با حضور استاندار البرز مشکلات و موانع 8 واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و راهکار رفع آنها مصوب شد.

نجفی همچنین در جلسه شورای بانک های استان که با تاکید بر ضرورت همراهی و تعامل بیش از پیش بانک ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات افزود: تاکنون بانک ها تعامل سازنده ای با مجموعه استان برای رونق تولید و رفع موانع این حوزه داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده در این جلسه، اکنون پرونده هایی با حدود 180 میلیارد تومان اعتبار در بانک های البرز انباشته شده که طی ضرب العجل تعیین شده باید ظرف 7 تا 10 روز رسیدگی شود.

نجفی گفت: در موضوع بازسازی و نوسازی صنایع نیز بانک ها مسئولیت سنگینی بر دوش دارند که باید در موعد مقرر نسبت به بررسی پرونده ها برای پرداخت تسهیلات بپردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز