خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

مدیرانی که قبول مسئولیت کرده‌اند باید جهانی وارد میدان عمل شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۳۰۶

استاندار البرز گفت: مدیرانی که در این نظام قبول مسئولیت کرده‌اند باید جهادی در راه تحقق اهداف نظام و برنامه‌های دولت وارد میدان عمل شوند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در سمینار فرمانداران که در حوزه استاندار برگزار شد؛ با اشاره به وضعیت خاص منطقه و کشور افزود: اکنون فشارهای اقتصادی بر کشور حاکم است که ضرورت توجه ویژه به تمامی بخش ها از سوی مسئولان بیش از پیش وجود دارد.

وی ادامه داد: زمانی که در نظام جمهوری اسلامی قبول مسئولیت می‌کنیم باید جهادی وارد میدان کار و تلاش شویم تا موجبات رفاه و آرامش مردم را فراهم کنیم.در این برهه حساس، مدیران باید درصدد نظارت جدی بر امور باشند و با پیشگیری از خلا های احتمالی، سد راه سو استفاده معاندان باشند.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم تعامل، همراهی و هم افزایی مجموعه استان برای پیشبرد رشد و توسعه البرز افزود: بر این اساس مدیران استان باید با هم‌پوشانی و جدیت، نسبت به حل و فصل مشکلات و موانع اقدام کنند.

وی به توزیع بودجه و اعتبارات در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بودجه با محدودیت هایی مواجه است از این رو باید با صرفه جویی و اعمال درست اعتبارات، حداکثر بهره برداری را از منابع موجود داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز