خبرگزاری کار ایران

نجفی تاکید کرد:

ترویج ورزش همگانی، جامعه را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۳۶

استاندار البرز با اشاره به اینکه ورزش های همگانی زمینه زندگی اجتماعی سالم را فراهم می‌کند، گفت: جاده‌های سلامت و پارک‌های بانوان در جهت ترویج ورزش همگانی استان ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور که در محل حوزه استاندار برگزار شد با بیان اینکه ورزش همگانی زیرساخت تمامی ورزش ها محسوب می‌شود، افزود: ورزش‌های همگانی با کمترین هزینه پررنگ ترین نقش را در سلامت مردم ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: ترویج ورزش های همگانی، جامعه را از آسیب های اجتماعی دور کرده و روحیه مردم را در جامعه سالم و سرزنده نگه می دارد.

نجفی با اشاره به مشکلات و موانع استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: رشد سریع جمعیت و روند فزاینده مهاجرت در البرز، زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی شده که یکی از راهکارهای اساسی برای پیشگیری از مشکلات این حوزه، ورزش به شمار می رود.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی به خصوص با ورزش های همگانی در البرز مهاجرپذیر با تنوع اقوام می تواند شرایط و روحیه سالم زندگی در کنار یکدیگر با صلح و آرامش را فراهم کند.

استاندار البرز اضافه کرد: کسانی که فعالیت های ورزشی منظم دارند کمتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند چراکه عدم آرامش روحی و روانی زمینه ساز معضلاتی همچون اعتیاد، طلاق، خودکشی و ... می شود.

وی گفت: جلسه بعدی ورزش استان با حضور رییس فدراسیون ورزش های همگانی، فرمانداران و شهرداران به ایجاد جاده های سلامت و پارک های ویژه بانوان در استان می پردازد.

نجفی افزود: باید شرایط عمومی را در جهت سرگرمی و تفریح مردم فراهم کنیم چراکه در شرایط خاص کشور هر گونه کوتاهی در این حوزه زمینه ساز سو استفاده بیگانگان خواهد شد.

البرز رتبه اول کارآفرینی ورزش کشور را دارد

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور فعال استاندار به عنوان سفیر ورزش همگانی البرز، در راستای رشد و توسعه ورزش های همگانی گفت: دغدغه مندی استاندار البرز برای رشد و توسعه ورزش های همگانی همواره فدراسیون را برای برنامه ریزی بهتر و بیشتر ترغیب کرده است.

امیر مجدآرا افزود: البرز به واقع ایران کوچک است و تنوع اقوام و رشد سریع جمعیت بار بزرگی از مسئولیت را بر دوش مسئولان استانی و کشوری دارد.

وی با بیان اینکه البرز در حوزه کارآفرینی ورزشی رتبه اول کشور را دارد ادامه داد: باید با برنامه ریزی صحیح از طریق ورزش های همگانی درصدد پاسخگویی به نیازهای حرکتی مردم باشیم.

مجدآرا گفت: اکنون توجه ویژه ملی برای ایجاد جاده های سلامت و پارک های بانوان وجود دارد که البرز باید از فرصت اعتبارات این حوزه بهره برداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز