خبرگزاری کار ایران

سرهنگ احمدی‌تبار خبر داد:

رشد 47 درصدی کشف سلاح در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۴۳

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از رشد 47 درصدی کشف سلاح در استان استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی احمدی‌تبار در گردهمایی پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه در حوزه سرقت‌ها در استان طی دو ماه نخست سال‌جاری نسبت به سال قبل ۲۱ درصد کاهش وقوع سرقت داشته‌ایم، اظهار داشت: همچنین در حوزه کشف سرقت‌ها در این مدت ۹۶ درصد رشد داشته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در بحث نزاع و درگیری ۸ درصد کاهش وقوع داشته‌ایم، تصریح کرد: تعداد نزاع‌ها در استان طی امسال ۱۷۴۸ مورد بوده که سال قبل این تعداد ۱۹۰۰ مورد بوده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه نزاع های جمعی یک درصد افزایش داشته‌ایم و امسال ۹۰ فقره نزاع دسته جمعی در استان به وقوع پیوسته، افزود: در بخش مواد مخدر طی دو ماهه سال جاری ۷۴۹ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده که این میزان کشفیات ۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
 
 سرهنگ احمدی تبار با اشاره به اینکه همچنین شاهد رشد ۴۳ درصدی کشفیات در حوزه کشف سلاح‌های شکاری و رشد ۶۰ درصدی کشف سلاح های جنگی بوده‌ایم، یادآور شد: این سلاح‌ها بیشتر از کشور ترکیه و از سمت آذربایجان به استان وارد می‌شود. در مجموع در بخش کشف سلاح‌ها ۴۷ درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز