خبرگزاری کار ایران

علی آشتاب خبر داد:

پرداخت تسهیلات به ۵۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری در لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۳۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: اشتغال فراگیر و روستایی به‌دنبال اجرای طرح‌های خرد، کوچک و متوسط در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا لرستان، علی آشتاب در کارگروه اشتغال لرستان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در استان اظهار داشت: در مجموع ۴۸۷طرح اشتغال فراگیر استان ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

وی بابیان اینکه بحث اشتغال فراگیر و روستایی به دنبال اجرای طرح‌های خرد، کوچک و متوسط است، گفت: هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای این‌گونه طرح‌ها در کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: امیدواریم ظرف دو هفته آینده شاهد تغییر در پرداخت تسهیلات در این زمینه باشیم.

آشتاب با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال روستایی عنوان کرد: در این زمینه نیز ۱۱۹ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی‌شده و ۷.۵ میلیارد تومان از این میزان در مرحله عقد قرارداد و پرداخت است. همچنین مقرر شد تا پایان خردادماه امسال نیز پرداخت این تسهیلات از سوی بانک‌ها تعیین تکلیف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون ۵۴ طرح اشتغال روستایی موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز