خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

ورزش وسیله‌ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۹۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان‌مهم‌ترین رسالت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مسابقات کارگری را ارتقای سطح سلامت در محیط کار دانست.

به گزارش ایلنا از لرستان،علی آشتاب در آغاز نخستین دوره مسابقات قهرمانی موی‌تای کارگران کشور که در مجموعه ورزشی کارگران خرم‌آباد در حال برگزاری است ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این‌گونه مسابقات در لرستان بتوانیم ظرفیت و جاذبه‌های استان را نیز معرفی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به حضور ورزشکاران جامعه کارگری 17 استان کشور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی موی تای کارگران کشور اشاره کرد و افزود: در این دوره از مسابقات 150 ورزشکار حضور پیداکرده‌اند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین رسالت ورزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری این‌گونه مسابقات، ارتقا سطح سلامت در محیط کار است.

آشتاب بیان کرد: ما اگر به دنبال یک تولید رقابتی و سالم و به دنبال کالایی هستیم که بتوانیم نیاز مشتری را به‌طور کامل تأمین کنیم  طبیعتاً باید آن را در وجود یک کارگر سالم و بدن سالم جستجو کنیم، بنابراین هرچه نیروی کار ما سالم باشد به‌طور یقین قیمت تمام‌شده محصول و خدمات ما نیز متناسب‌تر خواهد بود و هرچه ما قیمت تولیدات، خدمات و محصولاتمان پایین باشد درآمدزایی آن واحد بیشتر می‌شود و درآمدزایی به‌طور یقین منجر به ایجاد رفاه می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: ورزش وسیله‌ای برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و از طرفی برای  توانمندسازی نیروی کار ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: مسابقات از طرف فدراسیون ورزشی کارگران  کشور در رشته ورزشی موی‌تای در استان لرستان در حال برگزاری است و منتخب رشته‌های این ورزش به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد:  جمعیت کارگران شرکت‌کننده در این مسابقات همه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و غیر از جامعه کارگری هیچ ورزشکار دیگری حضور ندارد.

انتهای پیام/
الهام آریان فر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز