خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی بزرگترین آموزشگاه بهورزی آذربایجان شرقی در اهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۴۱

بزرگترین آموزشگاه بهورزی استان آذربایجان شرقی و مرکز سلامت منطقه چلپ وردی با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان در شهرستان اهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بزرگترین آموزشگاه بهورزی استان آذربایجان شرقی و مرکز سلامت منطقه چلپ وردی با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان در شهرستان اهر کلنگ زنی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در خصوص مرکز آموزش بهورزی گفت: کلنگ زنی مساحت این زمین ۱۰ هزار و ۴۶۱ متر مربع بوده که در فاز اول  یک هزار و ۱۰۰ متر مربع به احداث آموزشگاه بهورزی اختصاص یافته و یکهزار و ۲۰۰ متر مربع نیز در آینده به احداث دانشگده علوم پزشکی اختصاص خواهد یافت.

دکتر علی نیرپور در ادامه افزود: برای احداث فاز اول این آموزشگاه بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که امیدواریم در دهه فجر سال ۱۳۹۷ شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی همچنین در خصوص مرکز سلامت شهری چلپ وردی نیز گفت: این مرکز در زمینی وقفی به مساحت نزدیک به ۸۰۰ متر مربع در ۵۵۰ متر زیر بنا با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار در بازه زمانی یک ساله به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر از ایجاد اشتغال برای ۱۱ نفر در این مرکز سلامت شهری خبر داد و گفت: با اتمام ساخت این مرکز، پزشک، پرستار، ماما،  مسئول بهداشت محیط، خدمه و …  به کار گیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر نیز در حاشیه کلنگ زنی این پروژه ها گفت: احداث مرکز آموزش بهورزی یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهرستان بوده که امروز شاهد  کلنگ زنی آن هستیم.

زاهد محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارزش و اهمیت ایجاد طرح های آموزشی، خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح آموزشگاه بهورزی خواهد بود و فاز دوم آن نیز در آینده با احداث دانشکده علوم پزشکی اتمام خواهد یافت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز