خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

ایمن‌سازی مدارس اولویت مهم آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۶۴

مدیران و معاونان و معلمان و خدمتگذاران و سرایداران مدارس باید در دوره‌های آموزشی که مربوط به موارد ایمنی مدارس می‌باشد شرکت نمایند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر آموزش نیروی انسانی در زمینه رعایت اصول ایمنی در مدارس استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن فصول سرد سال و استفاده از وسایل و سیستم‌های گرمایشی در فضاهای آموزشی و پرورشی استان، رعایت اصول ایمنی را از ضروریات دانست و گفت: پیشگیری از وقوع هرگونه سوانح و حوادثو جلوگیری از آسیب دیدن منابع انسانی و مادی را از اوجب واجبات است.
وی آموزش نیروی انسانی را در استفاده بهینه از امکانات و ابزار آلات ایمن ساز و رعایت اصول و نکات ایمنی در محیط‌های تعلیم و تربیت بسیار اثر بخش عنوان کرد و گفت: مدیران و معاونان و معلمان و خدمتگزاران و سرایداران باید در دوره‌های آموزشی که مربوط به موارد ایمنی مدارس می‌باشد شرکت نمایند.
رضایی مساعدت سایر دستگاه‌های اجرایی در خصوص آموزش مسائل امنیتی و ایمنی در مدارس از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، سازمان آتش نشانی و شبکه بهداشت و درمان و بسیج را لازم دانست و افزود آموزش و پرورش با سازمان‌های مزبور همواره در تعامل است.
مدیر کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شیوه نامه ایمن سازی مدارس به ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان جهت ابلاغ به مدیران مدارس ارسال شده و در آن رعایت ۱۴۸ مورد از اصول ایمنی و بهداشتی جهت اطلاع و اقدام لازم قید شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز