خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی:

۱۹۶ دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۲

عملکرد دفتر آموزش و پژوهش استانئداری آذربایجان شرقی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال ۹۱، از نظر تعداد دوره‌های آموزشی، ۷۳ و از لحاظ میزان ساعات آموزشی، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.

ایلنا: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری ۱۹۶ دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رقیه علیجانی فرید در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دفتر آموزش و پژوهش استانداری در راستای رسالت‌ها و ماموریت‌های خود، در شش ماهه اول سال جاری همچنین بیش از ۲۳۴ هزار نفر ساعت آموزشی در حوزه‌های مختلف برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کرده است
وی افزود: عملکرد دفتر آموزش و پژوهش در این مدت نسبت به مدت مشابه سال ۹۱، از نظر تعداد دوره‌های آموزشی، ۷۳ و از لحاظ میزان ساعات آموزشی، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در ادامه از تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع اساتید شهر تبریز و شهرستان‌های استان در این دفتر خبر داد و گفت: این کار از طریق اعلام فراخوان به کلیه دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و دستگاه‌های اجرایی و جمع‌آوری مدارک و مستندات متقاضیان به تدریس در دوره‌های آموزشی صورت گرفته است.
فرید با بیان اینکه آموزش و بهسازی نیروی انسانی، شرایط لازم را برای اجرای صحیح وظایف محوله و کارآیی و بهره‌وری جامعه اداری استان فراهم می‌کند، افزود: دفتر آموزش و پژوهش استانداری با ارزیابی نتایج دوره‌های آموزشی برگزارشده، نسبت به سنجش میزان انطباق‌پذیری این دوره‌ها با نیازهای نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی اقدام کرده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، تدابیر لازم برای افزایش کمی و کیفی دوره‌های آموزشی در سال‌های آتی به کار خواهد بست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز