خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی:

بانک اطلاعاتی جامع اساتید آذربایجان شرقی تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۴

رابطین نمونه آموزشی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با اهدا لوح، تقدیر شدند.

ایلنا: مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی از تهیه و تکمیل بانک اطلاعاتی جامع استادان شهر تبریز و شهرستان‌‌های استان در این دفتر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رقیه علیجانی فرید در آیین تجلیل از رابطین آموزش دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: این کار از طریق اعلام فراخوان به تمام دانشگاه ‌ها، موسسات آموزشی و دستگاه‌‌های اجرایی و همچنین جمع ‌آوری مدارک و مستندات متقاضیان به تدریس در دوره‌های آموزشی صورت گرفته است.
وی همچنین به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل از ۱۱ تا ۱۴ آبان سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) تهران اشاره کرد و افزود: در این جشنواره، ۶۰ طرح برگزیده از استان آذربایجان شرقی در کنار ۱۵۰۰ طرح منتخب سایر استان‌های کشور در معرض بازدید متخصصان، کار‌شناسان و مدیران صنعتی و فناوری قرار خواهد گرفت.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در ادامه از برگزاری ۱۹۶ دوره آموزشی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و افزود: در این دوره‌ها ۲۳۴ هزار و ۵۳۰ نفر ساعت دوره‌های مختلف آموزشی را سپری کرده‌اند.
وی با اشاره به افزایش کمی و کیفی دوره‌های آموزشی نسبت به سال گذشته، گفت: این موفقیت‌ها در سایه تلاش رابطین آموزشی دستگاه‌های اجرایی حاصل شده است.
فرید اظهارکرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان شرقی در راستای رسالت‌‌ها و ماموریت‌های خود، این دوره‌ها را با هماهنگی تمام دستگاه‌ها برگزار و تلاش دارد در مدت زمان باقیمانده از سال نیز، آمار خود را ارتقا دهد.
در پایان این مراسم از رابطین نمونه آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز