خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش در تأمین امام جماعت مدارس با مشکل مواجه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۶۷

حوزه‌های علمیه در تامین امام جماعت مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند. / مدارس ابتدایی بیشتر به همکاری نیاز دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خواستار تامین امام جماعت مدارس استان توسط حوزه‌های علمیه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر پاشایی در جلسه همکاری‌های حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: باید منویات مقام معظم رهبری را در آموزش و پرورش عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم گرایی و هم افزایی حوزه‌های علمیه در سال تحصیلی جدید گام‌های عملی در خصوص اقامه نماز جماعت و گسترش آموزه‌های دینی برداریم.

پاشایی آموزش عملی نماز را از برنامه‌های جدی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در این خصوص لزوما به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه حوزه‌های علمیه، مخصوصا در دوره ابتدایی نیازمندیم.

پاشایی گفت: اگر می‌خواهیم در نظام تعلیم و تربیت نقش آفرینی کرده و در مقابل فرهنگ بیگانه در دانش آموزان، مصونیت ایجاد کنیم نیازمند همکاری‌های نزدیک آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه هستیم.

وی نظام ارزیابی خوب از اقدامات و برنامه ریزی‌ها را مسئله اساسی دانست و افزود: باید از بازخورد برنامه و میزان اثرگذاری آن برنامه‌ها ارزیابی علمی و اصولی داشته باشیم.

در این جلسه ضمن بحثو بررسی در خصوص گفتمان دینی در مدارس، حضور روحانیت به عنوان امام جماعت در مدارس و آئین نامه اجرایی مدارس امین و برگزاری کارگاه‌های علم و دین تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز