خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

لزوم بکارگیری زنان در معاونت‌های ادارات / سابقه کاری زنان استان کم است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۲۷۸

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نقش بانوان را نباید صرفا بعنوان مشاور بلکه بایستی حضور آنان را در معاونت‌های ادارات پر رنگ‌تر ببینیم.

به گزارش ایلنا، مجید خدابخش افزود: نقش بانوان را نباید صرفا بعنوان مشاور بلکه بایستی حضور آنان را در معاونت‌های ادارات پر رنگ‌تر ببینیم، متاسفانه سابقه کاری بانوان استان کم است و در عرض یکماه گذشته از بیش از ۱۰ بانو مصاحبه کرده‌ام و علی رغم هوش بالا سابقه کاری مناسبی ندارند.

در این همایش همچنین شهردار تبریز اظهار داشت: نقش بانوان در تمامی اتفاقات بزرگ تاثیرگذار بوده و نتیجه تربیت بانوان را در انقلاب اسلامی و ۸سال دفاع مقدس به وضوح نظاره گر بوده‌ایم.

شهین باهر با اشاره به دیدار اخیر خود با خانوادهٔ شهیدان آذرآبادی حق افزود: گاهی با خودم فکر می‌کنم که مادران شهدا چه رشادتی دارند که نه تنها فرزند خود را از دست داده‌اند بلکه به شهادت آنان نیز افتخار می‌کنند و این امر نشان دهنده ظرفیت بالای روحی و معنوی بانوان این دیار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نقش بانوان در جامعه بایستی بیش از زمان انقلاب باشد چراکه استکبار جهانی از طریق گسترش فضای مجازی و ماهواره درصدد تخریب بنیان خانواده است و این امر را می‌شود در فیلم‌هایی که تحت عنوان خانواده عرضه می‌کنند نیز نظاره گر بود.

شهین باهر ضمن اهمیت نقش مادران در تحکیم بنیان خانواده به لزوم آگاهی و آشنایی مادران به موضوعات روز نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰% جامعهٔ ما را بانوان تشکیل می‌دهند به نقش پر رنگ زنان در انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار توجه مدیران شهرداری در سیاست گذاری‌های حوزه بانوان شد.

شهین باهر در پایان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در سال ۹۷ با کمک استاندار محترم به معنای واقعی در کلانشهر تبریز پارکی برای بانوان احداث کنیم و مشکلات پارک‌های بانوان کنونی در آن‌ها وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز