خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار آذربایجان شرقی؛

فرماندار شهرستان هشترود انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۶۰

با حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی فرماندار آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، با تقدیر از خدمات چهار ساله حسن مستفید با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی امین امینیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی شد.

با معرفی حسن مستفید،فرماندار هشترود به عنوان فرماندار شهرستان شبستر، امین امینیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان هشترود معرفی شد.

حسن مستفید از بیست و چهارم بهمن سال 92 به عنوان فرماندار هشترود انتخاب شده بود.

امین امینیان  متولد سال 1349 و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و کارشناسی فیزیک است.

امینیان عضو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر هریس در دوره دوم، عضو هیات موسس دانشگاه پیام نور هریس، عضو شورای اجرایی و هماهنگی انجمن اسلامی معلمان آذربایجان‌شرقی از سال 92 تا 94، عضو انجمن اسلامی دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز در سال 1372 تا 1376  همچنین معاون فرماندار کلیبر و فرماندار خدا آفرین را در کارنامه خود دارد.

شهرستان هشترود با وسعت یک‌هزار و 990 کیلومتر مربع (4.4 درصد مساحت استان) در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و از سمت شمال با شهرستان بستان‌آباد، از سمت شرق با شهرستان میانه، از سمت غرب با شهرستان مراغه و از سمت جنوب با شهرستان چاراویماق هم‌مرز است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز