خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون فرماندار تالش صورت گرفت؛

نشست صمیمانه معاون سیاسی فرمانداری تالش با علما و متنفذین اهل سنت ویزنه

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۱۶۲

معاون فرماندار تالش گفت: شیعه و اهل سنت تالشی از دیرباز در کنار همدیگر زندگی کرده و با همبستگی وپیوندهای ناگسستنی که بین آنها ایجاد شده است نماد بزرگ وحدت در ایران اسلامی هستند.

به گزارش ایلنا از تالش، در آستانه میلاد خجسته پیامبرعظیم الشان اسلام و هفته وحدت معاون سیاسی فرمانداری تالش و بخشدار حویق در جمع علما و متنفذین اهل سنت روستاهای ویزنه حویق حضور یافته وبا آنها به گفتگو نشست .

در این نشست سید محمدی با تبریک میلاد پیامبر اکرم وحضرت امام جعفر صادق (ع) وفرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصتی برای مردمان تالش است تا عمق برادری دوستی ومودت وانسجام شیعه و اهل سنت تبین شود، گفت: شهرستان تالش نماد بارزی از وحدت و برادری و انسجام اسلامی برای حرکت در مسیر ی است که پیامبر اسلام با پیام محبت و دوستی برای انسانها به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر وامید یه مقوله اقوام و مذاهب یک نگاه عملگرایانه است، افزود : دولت تدبیر وامید در عمل ثابت کرد که به مذاهب واقوام به عنوان یک فرصت نگاه می کند و با بهره گیری از این طرفیتها وبکار گیری این توانمند ی مشارکت انها را برای به بالفعل در آوردن استعدادهای انها بکار گرفت بطوریکه در همین دولت تدبیر وامید دهها نفر از اقوام مختلف ساکن شهرستان وبرادران اهل سنت در عرصه مدیریتی استفاده شده اند واین نگاه بلند استاندار محترم ومجموعه مدیران سیاسی وامنیتی استان و شهرستان است که باید ان را مغتنم شمرد و طی سالهای گذشته نطیر نداشته است .

سید محمدی گفت: ویزنه با مردمانی صمیمی و مهربان واگاه در پیشانی شهرستان موطن مردان و زنان مسلمان و متعهد به سیره و سنت پیامبر اسلام و فرزندان گرامیش بوده و همیشه در مسیر انقلاب و مصالح کشور حرکت کرده است.

معاون فرماندار تالش افزود: مردم آگاه ویزنه خودشان در مقابل کسانی که بذر نفاق و اختلاف در جامعه اسلامی ایجاد می کند، می ایستند و با آنها مقابله می کنند.

وی افزود: شیعه واهل سنت تالشی از دیرباز در کنار همدیگر زندگی کرده و با همبستگی وپیوند های ناگسستنی که بین انها ایجاد شده است نماد بزرگ وحدت در ایران اسلامی هستند. 

در این جلسه برخی از روحانیون وشرکت کنندگان به ابراز نطزات وخواستهای خود پرداختند در پایان این جلسه معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری تالش از مسجدجامع خاتم تلانبیا ویزنه که مورد درخواست اهالی برای توسعه و بازسازی است، بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز