خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطرح کرد:

حمایت از سرمایه‌گذاری در زمینه بهداشت و درمان

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۷۲۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در بخش سلامت، از هر سرمایه گذاری که اقدام به سرمایه گذاری در استان و شهرستان‌ها کند، حمایت ویژه کرده و زمینه را برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد حسین صومی در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهرستان اهر افزود: تا به سرمایه‌گذاران اعتماد نشود و از کارهای آنها حمایت و پشتیبانی نشود، در زمینه اقتصاد و توسعه عقب خواهیم ماند.

وی بسترسازی و ایجاد زمینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری در شهرها و مناطق محروم را یکی از زمینه های رشد و شکوفایی اقتصاد در این مناطق برشمرد.

صومی با اشاره به اینکه شهرستان اهر نیاز به جذب سرمایه‌گذار در جهت توسعه اقتصادی و اشتغال دارد، تأکید کرد: باید در منطقه ارسباران و به ویژه در اهر، از سرمایه گذاران خصوصی حمایت ویژه شده و در جهت سوق دادن سرمایه گذاران به این شهرستان تلاش بیشتر شود .

وی افزود: سرمایه گذارانی هم که علاقمند به سرمایه گذاری در شهرستان اهر و منطقه ارسباران هستند، باید حمایت شده و از آنها در راستای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد مقاومتی یاری بخواهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی در بخش سلامت اقدامات اساسی و موفقیت آمیز زیادی انجام شده و امیدواریم این روند توسعه و رشد در بخش سلامت استان ادامه داشته باشد.  

در ادامه این جلسه معاون سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی نیز از تشکیل مجمع مشورتی نخبگان و فرهیختگان در قالب مجمع مشورتی توسعه در ۱۲ شهرستان استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این مجمع با برنامه ریزی و تلاش خود بتواند در آینده نزدیک در راستای توسعه استان و شهرستانها در تمام شهرستان‌های این استان فعال شود.

حیدر فتح زاده همچنین افزود: در حال حاضر جمعیت اهر بیش از ۱۲۰ هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از ۹ هزار جمعیت جوان تحصیل کرده در مقاطع مختلف تحصیلی عالی وجود دارند که متأسفانه با مشکل بیکاری و عدم اشتغال مواجه می باشند و باید در رفع مشکلات معیشتی و بیکاری آنها چاره ای اساسی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز