خبرگزاری کار ایران

سردار کریمی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار جاعل مدارک بیمارستان‌های مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۲۹

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: متهمی که با جعل مدارک دو بیمارستان مشهد اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سردار قادر کریمی اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر کلاهبرداری از فروشگاه‌های محدوده خیابان سنایی و سناباد، دستور لازم برای پیگیری موضوع به فرماندهی انتظامی مشهد صادر و تیم های تجسس پیگیر این پرونده شدند.

وی بیان کرد: بررسی‌های اولیه ماموران دایره تجسس نشان داد فردی شیاد با در اختیار داشتن سربرگ‌های جعلی 2 بیمارستان به فروشگاه ها مراجعه و پس از جلب اعتماد فروشندگان اقدام به سفارش خرید کالا می کند.

سردار کریمی گفت: متهم در آخرین اقدام مجرمانه خود با صدور برگه‌های درخواست خرید کالا با سربرگ جعلی این بیمارستان‌ها و سفارش خرید کالا و لوازم ساختمانی به ارزش 800 میلیون ریال، با حضور در محل پروژه‌های ساختمانی محموله لوازم را تحویل گرفته و متواری شده بود.

سردار کریمی گفت: ماموران انتظامی در ادامه پیگیری این پرونده، منزلی مسکونی را در محدوده بلوار امامت مشهد که محل نگهداری لوازم سرقتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، محل را پاکسازی و لوازم سرقتی را کشف کردند.

وی بیان کرد: پلیس در ادامه پیگیری‌های این پرونده، متهم اصلی را که جوانی 30 ساله است شناسایی و با اقدامی غافلگیرانه، وی را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: تحقیقات از متهم این پرونده که دارای یک‌فقره سابقه کیفری به خاطر چک برگشتی است، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز