خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی:

توانایی مدیریت در بحران مشخص می‌شود/خدمت به مردم مصداق عمل شایسته است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۰۱

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر لزوم توانایی مدیریت در بحران، گفت: خدمت به مردم مصداق عمل شایسته است و ماندگاری مدیریت با خدمات مانا، محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، امروز ضمن حضور در مراسم تکریم سرپرست پیشین کرج و معارفه سیروس شفقی به عنوان فرماندار ویژه کرج، گفت: در هر تغییر و تحولی، فرصتی ایجاد می شود که لازم است به خوبی از آن استفاده و بهره برد.

وی با اشاره به روایت حضرت علی(ع )، گفت: ضایع کردن فرصت عمر که سرمایه اصلی است، جز خسران، جایگاه دیگری ندارد و زمان دارای اهمیت ویژه ای است. یکی از مصالح عمل صالح، استفاده از فرصت هاست.

وی افزود: فرصت خدمت به خلق الله، یکی از مصادیق عمل صالح است و درهای رحمت خدا نه تنها با عبادت که بیشتر با حل مشکلات مردم، باز می شود.

 حسینی همدانی به فرصت پیش آمده برای مسئولان و مدیران، اشاره و تصریح کرد: در مراسم مدیران اجرایی شهر حضور داریم که در تکریم مسئول قبل و خیر مقدم به مدیر آینده شرکت کنیم که این به عنوان عمل خیر محسوب می شود و پیام آن اتحاد و مشارکت در امور است.

وی، گفت: زمانی که بلایای طبیعی، مردم را هراسان می کند، انسان می فهمد که با تمام مسئولیت در برابر قدرت خدا، ضعیف است. در هر لحظه با مرگ زندگی می کنیم لذا خدمت به مردم با نیت خالص خدایی، او را جزو صالحین خواهد کرد.

وی گفت: میزان توانایی مدیریت در بحران، خودش را نشان می دهد. بحران هم با شدت کم و زیاد مشخص می شود لذا مدیران باید در عرصه های مختلف به خوبی رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به عملکرد علی قنبرزمانی، خاطرنشان کرد: در انتخابات گذشته عملکرد سرپرست فرمانداری کرج، حائز اهمیت بود و ایشان در این عرصه با تمام توان در میدان، حاضر بود و به اندازه توان، کارهای شایسته ای انجام داد که قابل تقدیر است.

وی ضمن خیر مقدم به سیروس شفقی، فرماندار ویژه کرج از کارنامه خوب ایشان در گیلان، تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در شهرستان کرج هم موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

حسینی همدانی با اشاره به ضرورت اجرای کارهای زیر بنایی کرج، اذعان داشت: مدت مدیریت در کل نظام، محدود است اما اگر در این زمان، خدمات مانا و شایسته انجام شود، ماندگار خواهد بود.

وی افزود: در حد مقدور  و تا جایی که قانون اجازه می دهد در تسهیل ارتباطات  با شهرستانهای تابعه، امکانات بیشتر فراهم و موانع تسهیل شود.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان البرز به همراه استاندار، حکم 4 ساله وزیر کشور را با عنوان فرمانداری ویژه کرج به سیروس شفقی، اهدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز