خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی مطرح کرد:

توفیق در گیلان مرهون حمایت محمدعلی نجفی/اهتمام ویژه در توسعه کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۱۷۸

فرماندار ویژه کرج ضمن قدردانی از استاندار البرز، توفیقات در گیلان را مرهون حمایت دانست و ابراز امیدواری کرد با جدیت در توسعه کرج تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس شفقی، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج امروز در مراسم معارفه خود گفت: از اعتماد استاندار معزز و وزیر محترم کشور تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم سربلند از عهده این مسئولیت خطیر برآیم و ثابت کنم شایستگی سپردن این وظیفه مهم را داشته باشم.

وی با اشاره به موفقیت محمدعلی نجفی در گیلان اظهار داشت: تلاش وی در بهبود فضای کسب و کار، بهبود مناسب رتبه بیکاری، بهره برداری از پروژه های نیمه کاره و افتتاح پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی، فعال کردن صنایع راکد در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، توجه جدی به توسعه و تکمیل زیرساخت‌های زیربنایی و ارتقای قابل توجه شاخص‌ها برخورداری، افزایش ضریب امنیت، موفقیت‌های کشاورزی شیلاتی و گردشگری، توجه جدی به عمران روستایی و شهری، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و سایر عملکردهای مطلوب ایشان در افزایش امید به فردایی بهتر، همیشه و در هر کجا که حضور داشتند، نمایان بوده است.

وی افزود: بی شک چنانچه توفیقی در فرمانداری‌های شهرستان حساس مرزی بندر آستارا و همچنین در کلانشهر رشت حاصل شد بعد از الطاف خداوندی، مرهون حمایت های بی‌دریغ، صادقانه و مسئولانه استاندار فرهیخته بوده که ضمن قدردانی از ایشان اعلام می‌کنم با جدیت و با تکیه بر تجارب و آموخته‌های خود در توسعه همه جانبه شهرستان کرج، اهتمام ویژه ای داشته باشم.

شفقی به حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن ارادت به مقام ایشان، انتظار دارم که مجموعه فرمانداری را مورد لطف و مرحمت خاص خود قرار دهند. 

فرماندار ویژه کرج ضمن قدردانی از تلاش و زحمات علی قنبرزمانی، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم کشتی فرمانداری مرکز استان البرز را به سلامت به سر منزل مقصود برسانم و از این رهگذر در رفع مشکلات مردم و توسعه همه جانبه و پایدار و ارتقای جایگاه وزین فرمانداری، با جدیت ادامه خواهم داد.

فرماندار ویژه کلانشهر کرج به چند نمونه از نکات حائز اهمیت خود در مسند فرمانداری کرج، اشاره کرد و گفت: ایجاد بستری برای آرامش و همدلی همه دیدگاه‌ها سیاسی در حفظ وحدت و انسجام و منافع ملی و استانی، اجرای سیاست‌ها، رویکردها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و تصمیم‌گیری بر اساس خرد جمعی و مشارکت گروهی، واقع‌بینی، پاسخگو بودن، شفافیت در عین اقتدار، حمایت از نسل جوان و نخبگان، توجه به بخش خصوصی و سرمایه گذاران، تلاش در رساندن پتانسیل صنعت و کشاورزی و توجه به ظرفیت های بخش فرهنگی و گردشگری، رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و تلاش در راستای افزایش سرمایه اجتماعی با مشارکت مردمی از جمله مواردی است که به‌صورت جدی در برنامه آتی شهرستان کرج، دنبال خواهم کرد.

شفقی در پایان گفت: از نخبگان، شخصیت‌ها، دانشگاهیان، علما و روحانیون به‌خصوص امام جمعه فاضل و ائمه جماعات، نمایندگان مردم و خانواده شهدا در رساندن شهر کرج به جایگاه شایسته، دست یاری دراز می‌کنم.

در پایان این مراسم، با قرائت حکم وزیر کشور، "سیروس شفقی" به عنوان فرماندار جدید شهرستان کرج معرفی شد و حکم 4 ساله خود را با حضور نماینده ولی فقیه در البرز از استاندار البرز دریافت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز