خبرگزاری کار ایران

فرماندار دزفول خبرداد؛

سرمایه‌گذاری 30 هزار میلیارد تومانی مردم در دزفول

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۴۹۶

فرماندار دزفول از سرمایه‌گذاری 30 هزار میلیارد تومانی توسط مردم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حبیب الله آصفی در آیین افتتاح رسمی پنج پروژه بزرگ آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز دزفول که امروز جمعه، 24 آذرماه در دبستان طیبه پاطلای دزفول برگزار شد، با اشاره به مشارکت و حضور همیشگی مردم دزفول در صحنه‌های مختلف، اظهار کرد: این قول را می‌دهم که اگر مدیران اجرایی در صف شهرستان و استان و هم‌چنین در مرکز کشور عنایت بیشتری به خیرین داشته باشند، آن‌ها مانند گذشته که در صحنه دفاع مقدس جان‌فشانی کردند، باز هم می‌توانند از جان مایه بگذارند.
 
وی ادامه داد: در شهرستان دزفول نه تنها در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان بلکه در حوزه‌های امنیت، میراث فرهنگی و ورزش نیز فعالیت خیرین را شاهد هستیم و صف طویلی از خیرین وجود دارد که در صورتی که از آن‌ها حمایت و تجلیل کنیم و به آن‌ها فرصت لازم را بدهیم، جامعه خیرین آماده جان‌فشانی هستند.
 
فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: ثروت بی‌نهایت و نجومی که در دزفول وجود دارد، ثروتی پاک و طیبه و حاصل رنج و زحمت کشاورزان و تجار این شهرستان است که تاکنون در حوزه‌های مختلف برای ما "ترین‌ها" را رقم زده‌اند.
 
آصفی ادامه داد: به لطف خدا تاکنون بیش از 30 هزار میلیارد تومان توسط مردم و سایر افراد در دزفول سرمایه‌گذاری شده است که این حجم، نوید سرمایه‌گذاری در صنایع بزرگ مانند پتروشیمی و پالایشگاه‌ها را در آینده به ما می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز