خبرگزاری کار ایران

سرهنگ احمدی خبر داد:

کلاهبرداری از متقاضیان وام بانکی در فردیس

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری شخصی که اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان وام بانکی می کرد، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار ایوب احمدی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز وامی که از یکی از بانک‌ها دریافت شده بود، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا در این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم با شناسایی متقاضیان وام، خود را آشنا به مراحل قانونی و کارمندان بانک معرفی کرده و با وعده تسریع در روند دریافت وام، افراد را فریب داده و در همه مراحل انجام امور بانکی همراه آنان حضور پیدا می کرد و در هنگام واریز وام به حساب فرد، کارت بانکی قربانی را به قصد انجام ادامه مراحل قانونی گرفته و  کل وام دریافتی را بصورت خرید اینترنتی از حساب وی برداشت می کرد.

وی گفت: پس از تحقیق و بررسی های متعدد، ماموران موفق به شناسایی آدرس متهم شده و طی یک‌سری اقدامات پلیسی و هماهنگی‌های قضایی، به محل سکونت وی اعزام و او را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی در پایان به‌منظور جلوگیری از موارد مشابه بیان داشت: افراد در مواقع انجام امور بانکی، مخصوصاً دریافت وام، شخصاً مراحل قانونی را طی کنند و از طریق مسیرهای میانبر و یا اعتماد به افراد غریبه برای پارتی‌بازی، خودداری کنند تا در دام چنین کلاهبردارانی نیفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز