خبرگزاری کار ایران

براساس برنامه ابلاغی رجا صورت گرفت؛

تحقق تخلیه بار راه آهن جنوب شرق زودتر از موعد مقرر

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۴۱

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: با تلاش کارکنان این اداره کل برنامه ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه تخلیه بار زودتر از موعد مقرر به طور کامل محقق شده است.

مجید ارجونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: براساس برنامه ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی، اداره کل راه آهن جنوب شرق می بایست تا پایان سال ۱۶۰ هزار و ۵۰۰ تن تخلیه بار انجام می داد که هم اینک به این برنامه دست پیدا کرده است.

وی افزود: با جابه جایی این مقدار بار توانسته ایم ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران را محقق کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع تا پایان سال تقریبا ۱۸۰ درصد نسبت به برنامه ابلاغی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه تخلیه بار محقق خواهد شد.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: تناژ تخلیه سالجاری این اداره کل نسبت به ۱۰۳ هزار و ۲۲ تن پارسال رشد ۵۶ درصدی داشته است.

ارجونی اظهار داشت: اکثر کالاهای بارگیری شده اداره کل راه آهن جنوب شرق کشور طبق برنامه ابلاغی شامل میوه و محصولات کشاورزی بود.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی بهینه ترابر تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده، ما در مقوله بارگیری کالا از برنامه ابلاغی عقب مانده ایم.

وی افزود: سیمان، قیر، گوگرد، گل سرخ و فوتس اویل عمده کالاهای صادراتی توسط خط ریلی زاهدان به پاکستان بوده است.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور گفت: همچنین عمده کالاهای وارداتی در این مسیر شامل کنجد و برنج خوراکی و عمده کالاهای ترانزیتی شامل گوگرد خام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز