خبرگزاری کار ایران

توسعه مدیریت و منابع راه آهن دربازدید از راه آهن شمال:

راه آهن میراث دار گنجینه بزرگی از گذشتگان است

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۶۹

ما در راه آهن میراث دار گنجینه بزرگی از گذشتگانیم و به همین نسبت امانتدار این میراث برای آیندگان هستیم و اقدامات ما باید برای رشد و ارتقای این گنجینه ی با ارزش باشد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال ، محمد رضا نصرت نظامی معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن ج.ا.ا به همراه ضیغم مدیر کل منابع انسانی و تشکیلات و باقری مدیر کل امور مالی و اموال ،با حضور درایستگاههای اداره کل راه آهن شمال از واحدهای مختلف فنی و اداری بازدید کرده وضمن آشنایی با فعالیت های این اداره کل، در جریان مشکلات کارکنان این اداره کل قرار گرفتند

نصرت نظامی در جمع کارکنان این اداره کل گفت: ما در راه آهن میراث دار گنجینه بزرگی از گذشتگانیم و به همین نسبت امانتدار این میراث برای آیندگان هستیم و اقدامات ما باید برای رشد و ارتقای این گنجینه ی با ارزش  باشد.

نصرت نظامی با بیان اینکه امروز راه آهن در جامعه نقش ویژه ای داردگفت:حجم کارها و فعالیت هایی که در چند سال اخیر در راه آهن  انجام شده،رشد چشم گیری داشته و اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت های راه آهن انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن دست یاری سازمان را بسوی کارکنان دانست و گفت: افق دید راه آهن تا سال 1404 ، افزایش سهم حمل و نقل ریلی از میزان فعلی به سهم 30 درصدی است و برای رسیدن به این افق باید با جاده رقابت کنیم و در راه اعتلای راه آهن نباید از هیچ کوششی دریغ کرد .

نصرت نظامی در ادامه  نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر سازمان دانست و گفت:در راه آهن نیز نیروهای انسانی با ارزش ترین سرمایه محسوب می­شوند زیرا هم عامل تولید درآمد برای سازمان هستند و هم منابع موجود راه آهن را برای افزایش درآمدزایی سازمان بکار می­گیرند.

وی از رؤسای ادارات و گروه های راه آهن خواست تا توجه ویژه ای به مشکلات همکاران خود داشته باشند و آن را به رسمیت بشناسند و پیگیر رفع آن باشند.زیرا اگر دریک سازمان توسعه یافتگی در همه شقوق اتفاق نیافتد،این عدم توسعه یافتگی باعث از هم پاشیدن آن سازمان خواهد شد.ما مسئولین باید سعی در افزایش عزت نفس و افزایش اعتماد کارکنان باشیم تا کارکنان احساس ارزشمندی در سازمان را لمس کنند.

معاون مدیر عامل راه آهن تلاش برای اجرای فرآیند توانمند سازی نیروهای انسانی از طریق آموزش وایجاد انگیزه را نیز یکی از ضروریات هر سازمان خواند. نصرت نظامی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش سفرها با قطار،از مسئولین خواست تا با اهتمام ویژه و حضور مستمر در ایستگاهها و طولخط در کنار کارکنان حاضر باشند و ایستگاهها را آماده ی پذیرش هر چه بهتر مسافران نمایند تا باعث جذب اعتماد مسافران به راه آهن شوند.قابل ذکر است در این بازدید کارکنان مشکلات خود را بصورت چهره به چهره با معاون مدیر عامل و هیئت همراه مطرح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز